حواشی

حاشیه بازی نفت مسجدسلیمان با پرسپولیس / عکس یادگاری عالیشاه با مربیان نفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس زمین ورزشگاه بهنام محمدی را مورد ارزیابی قرار داد.

یحیی گل محمدی قبل از شروع دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس همراه با محمد عسگری، دستیار خود به داخل زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی آمد و درحالیکه یک لیوان دستش بود، به ارزیابی این زمین پرداخت.

وی دقایقی روی نیمکت نشست و با دستیار خود صحبت کرد.

امید عالیشاه و حمید مطهری در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم با حسین معمار و حسین پاشایی مربیان نفت خوش و بش کرده و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

بازیکنان پرسپولیس و نفت حدود ۳۰ دقیقه قبل شروع بازی، برای گرم کردن بدن هایشان به زمین آمدند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها