اخبار استقلالاسلایدر

حضور غیر قانونی بازیکنان استقلال در ترکیب / مرادمند و یزدانی سرباز هستند

موعد مقرر برای انجام بازی مدافعان آبی پوشان تهران به اتمام رسیده و آن ها باید خود را به نیرو‌های مسلح معرفی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خدمت وظیفه عمومی ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا ۳۰ سال تمام و لیگ برتر حداکثر تا ۲۸ سال تمام به تعویق انداخته می‌شود که بعد از آن ورزشکاران مشمول برای انجام خدمت دوره ضرورت اعزام خواهند شد.

طبق قانون بازیکنان لیگ برتری مشمول، حداکثر ۶ ماه پس از رسیدن به سن ۲۸ سالگی فرصت دارند تا خود را به نظام وظیفه معرفی کنند.

محمد حسین مرادمند بازیکن حال حاضر تیم فوتبال استقلال تهران متولد ۱ تیر ۱۳۷۲ است، لذا این بازیکن در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ مشمول خدمت بوده و با توجه به فرصت شش ماهه این بازیکن، او تا تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ میتوانسته برای تیم فوتبال استقلال بازی کند و حضور او در بازی‌های بعد از این تاریخ غیر قانونی است.

همچنین با توجه به پایان فرصت شش ماهه، مرادمند دیگر نمی‌تواند به تیم ملی دعوت شود و باید به خدمت سربازی برود.

سیاوش یزدانی مدافع ملی پوش استقلال تهران متولد ۸ اسفند ۱۳۶۹ است و در حال حاضر در آستانه ورود به سن ۳۱ سالگی خود قرار دارد، لذا وی باید حدود یک سال قبل برای انجام خدمت مقدس سربازی، خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی می‌کرده است.

لزوم تعیین و تکلیف وضیعت خدمتی توسط ورزشکاران مشمول

امیر غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طبق قانونی که توسط ستادکل نیرو‌های مسلح برای ورزشکاران وضع شده است، ورزشکاران تا سن ۲۸ سالگی و ملی پوشان تا سن ۳۰ سالگی می‌توانند معاف از خدمت باشند.

به گفته امیر، رحیمی پور بازیکنانی که به این سن از زندگی خود رسیدند باید وضعیت خدمتی خود را تعیین و تکلیف کنند، این افراد می‌توانند طبق قانون و پس از بررسی از معافیت‌های مختلف اعم از پزشکی، کفالت و … بهره‌مند شوند در غیر این صورت باید به خدمت مقدس سربازی رفته و در یکی از تیم‌های نیرو‌های مسلح خدمت خود را سپری کنند.

امیر، رحیمی پور گفت: اگر بازیکنی در تیمی شرکت کند و از طرفی مشمول انجام خدمت سربازی باشد، فعالیت وی در تیم مذکور غیر قانونی است.

مردامند و یزدانی یکی از بازیکنان ثابت تیمشان در دیدارهای مختلف در لیگ برتر و جام حذفی در فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ بوده‌اند که در صورت سرباز بودنشان، تیم فوتبال استقلال تهران وارد ماجرای پیچیده ای خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

پست ورزش سه عوضی رو بخونین که گفته یزدانی متولد هفتاده!
همین ورزش سه، بعد از بازی نوشت:
“باشگاه فولاد در شرایطی درباره دو بازیکن استقلال مدعی شده که مرادمند تا پایان سال شمسی مجوز بازی دارد و بعد از آن باید تکلیف خدمت خود را روشن کند. از طرف دیگر یزدانی نیز با اخذ مجوز از دانشگاه تا پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر مشکلی برای بازی کردن در استقلال نخواهد داشت.”

تناقض رو ببینین تو رو خدا! خود یزدانی هم بارها گفت من معافیت تحصیلی دارم!!!!!

اینجوری ک فدراسیون پشت کیسه س، بعید میدونم اتفاقی رخ بده.

RED

قانون برای همه تیم ها بجز کیسه آبی هست ،
رسانه ها فقط برای تیم کیسه سکوت میکنن و به تیم های دیگه که میرسن میگن: مگه رسانه میتونه سکوت کنه!!!

نادی الکیسه

الان پرسپولیس نیوز زده یزدانی متولد ۶۹ هست ولی سایت کیسه کش ورزش ۳ مدرک واسشون رو کرده که متولد ۷۰ بوده (احتمالا فوتوشاپ و جعلیه) ای من ری.م سر در این مکتب جعل و فساد و توهم
این کیسه کشا از بس به خودشون دروغ گفتن همیشه حقیقت رو برعکس توضیح میدن و فکرمیکنن که درسته

رحیم

مطمئن باشید سردار باران چشمه در یک چشم بهم زدن مشکل استفراقو حل میکنه

اسد

دقیقا… اینان امسال یکپارچه دنبال ، مشترکا و به کمک زمین و زمان ، دنبال قهرمانی شان هستند بعداز ده سال!…ونکته اینکه هنوز هم رمز موفقیت پرسپولیس رانمی دانند…پرسپولیس از ابتدا وجودی خویش همیشه با حاشیه ها فاصله داشته (سرمربیان، کادرفنی در همه ی ادوار، بازیکنان و وفاداران بی شمارش…)

امیر

حالا ببینم آقای جاودانی هوادار دو آتیشه استقلال ورود میکنن یا فقط به نفعشون باشه ورود میکنن

سامان

قانون فوتبال کیسه کشا نوشتن کسی سراغ داره تاحالا حکمی علیه کیسه اجرا بشه

داریوش

این‌کیسه‌خالق‌همه‌نوع‌جعلی‌بوده.پادگان‌غیرانتفاعی‌سرداراجرلوهم‌یکی‌ازاین‌قانون‌گریزیها.الان‌میگن‌ماخودمون‌میدونستیم‌واسه‌رفع‌این‌مشگل‌‌‌‌‌‌بااوردن‌سردار.پادگان‌رواوردیم‌توباشگاه.حالا‌ببینید

حسین ص

حکایت الان کیسه کشا شبیه این ضرب المثله که میگه ؛چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی !

نعيم

بااینکه بنظرمن نتیجه بازى بایدتوزمین مشخص بشه ولى خداکنه براى این لجنا که همش دنبال اینچیزاهستن همین موضوع براشون دردسربشه وبدترین بلاهاسرشون بیاد