اخبار مدیرانتصویر برتر

حضور مدیر عامل پرسپولیس در اردوی سرخپوشان

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امشب در اردوی سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم دیدار کرد.

رضا درویش امشب (چهارشنبه شب) در اردوی پیش از دربی ۱۰۵ پایتخت حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی تیم دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار، مدیر عامل باشگاه دقایقی با اسماعیل کارتال به گفتگو پرداخت و برای افزایش روحیه بازیکنان و تیم به تبادل نظر پرداخت.

رضا درویش برای اعضای کادر فنی و تیم آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود تا تیم با ارائه یک بازی زیبا و کسب نتیجه مطلوب، هواداران باشگاه را که در هوای بسیار سرد زمستانی در مجموعه آزادی برای حمایت آنها به تشویق خواهند پردخت، خوشحال کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس یعنی زندگی عاشقانه

من خودم معتقد و فوق مذهبی ام ولی یقین دارم وقتی با تسبیح وارد محیط کار بشوی یعنی مال این کار نیستی و داری اداش را درمیاری…

Arman

امیدوارم آخرین دربی درویش باشه و از شر این خائن زودتر خلاص بشیم.

پیمان

درویش بی لیاقت، دیدی بهمن سخت چی بر سر تیم آورد، دیدی هشدارها رو جدی نگرفتی و تیم رو به فنا دادی، دیدی فرصت طلایی تقویت تیم در نیم فصل رو با تعلل و خوش خیالی چطور از دست دادی، دیدی سوپر جام، جام حذفی و لیگ نخبگان چطور با ساده اندیشی و بی درایتی تو از دست رفت، باخت های پیاپی مقابل سپاهان رو دیدی، امیدوارم حداقل دربی رو نبازیم که نتایج فاجعه بار تکمیل نشه…خودت برو استعفا کن تو و نسخه های تاریخ گذشته پروین به درد فوتبال امروز نمی‌خورید…لطفا برو

پرسپولیس و روزهای سخت

پرسپولیس هرنایجه بگیرد درویش باید برود این آقا هرچه بماند پرسپولیس ضعیف تر میشه مطمئن باشید