
اخبار مدیرانتصویر برتر
حضور مدیر عامل پرسپولیس در اردوی سرخپوشان
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امشب در اردوی سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم دیدار کرد.
رضا درویش امشب (چهارشنبه شب) در اردوی پیش از دربی ۱۰۵ پایتخت حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی تیم دیدار و گفتگو کرد.
در جریان این دیدار، مدیر عامل باشگاه دقایقی با اسماعیل کارتال به گفتگو پرداخت و برای افزایش روحیه بازیکنان و تیم به تبادل نظر پرداخت.
رضا درویش برای اعضای کادر فنی و تیم آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود تا تیم با ارائه یک بازی زیبا و کسب نتیجه مطلوب، هواداران باشگاه را که در هوای بسیار سرد زمستانی در مجموعه آزادی برای حمایت آنها به تشویق خواهند پردخت، خوشحال کنند.






من خودم معتقد و فوق مذهبی ام ولی یقین دارم وقتی با تسبیح وارد محیط کار بشوی یعنی مال این کار نیستی و داری اداش را درمیاری…
امیدوارم آخرین دربی درویش باشه و از شر این خائن زودتر خلاص بشیم.
درویش بی لیاقت، دیدی بهمن سخت چی بر سر تیم آورد، دیدی هشدارها رو جدی نگرفتی و تیم رو به فنا دادی، دیدی فرصت طلایی تقویت تیم در نیم فصل رو با تعلل و خوش خیالی چطور از دست دادی، دیدی سوپر جام، جام حذفی و لیگ نخبگان چطور با ساده اندیشی و بی درایتی تو از دست رفت، باخت های پیاپی مقابل سپاهان رو دیدی، امیدوارم حداقل دربی رو نبازیم که نتایج فاجعه بار تکمیل نشه…خودت برو استعفا کن تو و نسخه های تاریخ گذشته پروین به درد فوتبال امروز نمیخورید…لطفا برو
پرسپولیس هرنایجه بگیرد درویش باید برود این آقا هرچه بماند پرسپولیس ضعیف تر میشه مطمئن باشید