حواشی

حمله سارقان به بازیکنان پایه پرسپولیس

چند سارق مسلح عصر امروز به بازیکنان تیم‌های پایه پرسپولیس حمله کردند.

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس عصر امروز (سه‌شنبه) در حالی که قصد داشتند محل تمرینات خود در ورزشگاه کارگران تهران را ترک کنند، مورد هجوم سارقان قرار گرفتند.

بعد از تمرین امروز نونهالان پرسپولیس در ورزشگاه کارگران تهران و درحالی که ۷بازیکن و یک نفر از کادرفنی این تیم در ایستگاه اتوبوس منتظر بودند، اتفاقی تلخ رخ داد.

تعدادی سارق که سلاح گرم و سرد به همراه داشتند، به هفت بازیکن و یک مربی تیم پرسپولیس حمله کردند و گوشی‌های تلفن همراه آنها را به سرقت بردند.

سارقان با استفاده از سلاح سرد ضرباتی هم به بازیکنان پرسپولیس زدند که البته صدمات زیادی به آنها وارد نشد.

این نفرات ضمن مراجعه به نزدیک‌ترین کلانتری به ورزشگاه کارگران، از این سارقان شکایت کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

این حمله تحت عنوان سارق به بازیکنان یه جورایی بوداره و شائبه این رو داره قصد اصلی سرقت نیست بلکه محتویات گوشیه باشگاه باید با جدیت شکایت این مثلا سارقین رو پیش ببره وگرنه گوشیها میشه ابزار حاشیه سازی و باج گیری

نوید نوری

قضیه مشکوکه

آرتشاه

بجاش امنیت داریم!!!!