اخبار استقلالاخبار اصلیاسلایدر

حکم قطعی باقری علیه آبی‌ها / نقل و انتقالات استقلال غیر قانونی است

برخلاف اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال با برطرف کردن شکایت‌هایش پنجره نقل و انتقالاتی را باز کرده این اتفاق رخ نداده و امضای قرارداد دو بازیکن این تیم غیر قانونی است.

باشگاه استقلال در پنجره زمستانی نقل و انتقالات دو بازیکن به خدمت گرفت و قرارداد آنها را به ثبت رساند.

صالح حردانی، مدافع راست نیم فصل گذشته فولاد خوزستان و عزیزبک آمانوف، هافبک جوان ازبکستانی که با این باشگاه به توافق رسیده به عنوان دو بازیکن جدید این تیم با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرده و به جمع بازیکنان استقلال پیوسته‌اند.

این در حالیست که امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید اسماعیلی و فرشید باقری، دو بازیکن سابق استقلال با شکایت از باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را بستند و امکان ثبت قرارداد این دو بازیکن فراهم نبود.

ساعاتی قبل بود که باشگاه استقلال اعلام کرد با این دو بازیکن توافق کرده و پنجره نقل و انتقالاتی باز شده و مشکلی در ثبت قرارداد آمانوف و حردانی وجود ندارد.

طبق اخباری که به دست ما رسیده این موضوع صحت ندارد و پنجره باشگاه استقلال با حکمی که فرشید باقری علیه آبی پوشان گرفته بسته است و توافقی هم صورت نگرفته است.

مستندات مربوط به این حکم در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

بدین ترتیب ثبت قرارداد دو بازیکن استقلال غیرقانونی خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کیسه مافیا ورزش

استقلال و قانون خخخخ مگه آجرلو قانون سرش میشه . تازه الان یک قانونی آوردن که تیم هایی که بدهی دارن می تونن از دو بازیکنی که خریدن استفاده کنند حالا نکته اینجاست که کیسه دو تا بازیکن خریده و فرشید باقری و فرشید اسماعیلی هم طلبکار هستن و کیسه بهشون بدهی داره . با این همه کمکی که به کیسه میشه اگر قهرمان نشن باید خودشون از لیگ بکشن کنار

❤️سعید پرسپولیسی ❤️

چیزی نیست … ی روز خییییلی عادی تو باشگاه محبوب وزارت

زلزله

چوب خدا صدا نداره استقلالی ها

محمود

لعنت به این اجرلو بیشرف

بهروز

چه قیافه وحشتناکی داره مدیر عامل ششتقلال

فواد

تیم بزن درروکیسه سرتاپاش توگوهه

بابا سجاد

کی گفته غیر قانونی هست؟الان یه زنگ میزنم سریع قانونیش کنن.یعنی چی شده فرهاد نباید اینقدر زجر بکشه
الو الو…یه سی میلیارد بردار از خزانه پرسپولیس بزار تو حساب استقلال ببینم

Perspolis The Great

خیلی پست فطرت هستن
یعنی فقط کافی بود شرایط به نفعشون تغییر کنه خون همه رو تو شیشه کردن

ایمان

دوستان بدونن کسانی که منفی میدن کیسه کش های منفور هستن که تو سایت میان

محمدحسین

غیر قانونی؟
این تیم فرا قانونی اصلا خود این تیم قانون رو تعیین میکنه
اگه پرسپولیس بود که محرومش میکردن ولی …

اکبر

این آجرلو یه غلطی کرده که دوباره اومده مصاحبه داده

محمد

اگه واسه همه لاتی واسه ما شکلاتی
(کیسه خطاب به کلیه قوانین کشوری لشگری و فوتبالی)

محمد حسام

کجاشون قانونیه که ثبت قراردادشان قانونی باشه…فایلشو پیدا کنین ببینین این بار کی دستور داده با قدرت ثبت کنید!!!!!!

کیسه السعودیه

بابا سجاد خودش درست میکنه

دوبارنایب قهرمان آسیا(واقعی) نه توچهارجانبه

کاش باقری ها وگل گهر این داغ رو، رودل کیسه وفرناز می گذاشتند

نعيم

اى بابااینااین قضیه روهم لاپوشونى میکنن،این عوضیاهرغلطى دلشون بخواددارن میکنن(وزارت،فدراسیون ،کمیته داوران،کمیته انضباطى…امسال پشت اینان وهربى عدالتیوکه فکرشوکنیددارن میکنن.

Bahman

بابا نوئل استقلال