اخبار مربیاناسلایدر

خانبان رسماً از پرسپولیس جدا شد

مهرداد خانبان از مجموعه سرخ‌پوشان جدا شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهرداد خانبان ساعتی قبل در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با پیمان حدادی سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

خانبان در جلسه امروز بحث جدایی خود از مجموعه تیم و کادر فنی را مطرح کرد و از کادر فنی پرسپولیس استعفا داد و پیمان حدادی نیز با این درخواست موافقت کند.

مهرداد خانبان در سال‌های گذشته همکاری مداومی با سرمربیان پرسپولیس داشته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران پرسپولیسی

پرسپولیس کم کم داره آزاد میشه

میثم 23

مونده هنوز زرینه سرلک سروش احمدزاده و …

پرسپولیس قرمز بی همتا

خب خدا رو شکر شر یه خائن دیگه هم کم شد به امید رفتن خائنین بعدی .

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

خبرای خوبی میشنویم

RED

خانبان یک دستیار درجه 4 بود که توسط بعضی پیج های مجازی الکی گنده شده بود

طوفان سرخ آسیا

جناب خانبان بخاطر زحماتی که در این چند ساله کشیدی ازت ممنونیم
امیدوارم موفق باشی هر جا هستی..
به نظر باید انگیزه و تفکر جدید وارد باشگاه و تیممون بشه

محمد

# نه به یوسفی هوادار نامتمول دلال

محمد

تا پایین همه کامنت رو ببینید ۴ نفر منفی دادن ، یا دلالن یا کیسه کش

پرسپولیس-قشم

دمت گرم اوسمار، یکی یکی به اینا جام زهر بده بنوشن

پرسپولیس-قشم

دمت گرم اوسمار

محمد

الهی شکر
# اخراج زرینه دکتر درویش

امیر

بعنوان یه هوادار دوآتشه اعتقاد دارم آقای خانبان بیشتراز کارهای که جزء وظایف کاریش بود دخالتهای بیموردداشت که همین کارهاش باعث حاشیه بود ولی بازم بخاطر زحماتش ازش ممنون وبراش آرزوی موفقیت دارم وبامید اینکه چندنفردیگه هم که خودشان بهترمیدونند چندساله کمکی که نمیکنند بلکه سربار تیم وحاشیه سازهستند لطفاً بزرگی کنند ونیم فصل با یه خداحافظي شادی ونشاط وانرژی مثبت را به تیم تزریق کنند، ف. الف با س. ر با م. س با الف. ک با ت. ب. درودبرپرسپولیس کبیر

محمد

چرا حالا رمزی مینویسی اسم بدرد نخور نوشتن هم رمز داره!!!! سروش و سرلک و احمد زاده

سرخ‌دل

هر چه سریعتر باید خط حمله (فوروارد نوک)، هافبک بازیساز و البته دفاع چپ یا راست تیم تقویت بشه، اوریه آماده نیست و محمدی هم نمیتونه سریع بره و بیاد و سانتر کنه، دو یا سه بازیکن از واجباته، لازم داریم، که یکیشو میتونیم قبل از نیم فصل بگیریم، قیمت بازیکنان آزاد ترانسفرمارکت خیلی مناسب شده، زمان خریدشون الانه قبل از شروع تعطیلات ژانویه، برای نیم فصل دوباره گرون میشن.

سرخ‌دل

تیم باید حتما تقویت بشه، قبل از دربی باید بازیکن آزاد بگیریم، برای نیم‌فصل دیره، حالا کو تا نیم فصل!!! میتونیم همین امروز بازیکن بگیریم (بازیکن آزاد)، کی میگه بازیکن آزاد که تیم نداره خوب نیست، پس منیر حدادی چی بود! اونم بیش از شش ماه بود که تیم نداشت…

میثم

برو که لطفاً دیگر برنگرد

Perspolis_6

رفت و آمد این آقا برای شخص من اصلا اهمیتی ندارد….
آنچه مرا به تعجب وا میداره دوستان هوادارن هست که اکثرا خواستار رفتن این آقا بودند و زمانی که گاریدو نخواستش و از تیم رفته بود همین اکثر دوستان می‌گفتند که خانبان باید برگرده ….

Amosapour

چون اون موقع ماهیت خانبان رو نمیشناختن،،شخصی رو می‌شناختم که زمانی همه بهش میگفتن سلطان،بعد از گذشت سالها طرفدار فهمید چه نوع آدمیه

مسعود

خدارو شکر.این از اولیش

Arj

خدا رو شکر به امید اخراج مابقی نخاله های پرسپولیس کبیر

رضا

خدا رو شکر