
خداداد واسطه حضور اسکوچیچ در پرسپولیس
به نظر میرسد مسئولان باشگاه پرسپولیس تمایل گذشته برای تمدید قرارداد سرمربی برزیلی خود را ندارند و در این شرایط مربی کروات شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان خواهد داشت.
درحالیکه باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا آغاز کرده، شنیدهها حاکی از آن است که مدیران این باشگاه تمایل سابق را برای ادامه همکاری با سرمربی برزیلی ندارند و در همین راستا نام دراگان اسکوچیچ بیش از هر زمان دیگری به نیمکت سرخپوشان نزدیک شده است.
مدیران باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر مذاکرات خود را با اوسمار ویرا برای تمدید قرارداد آغاز کردهاند تا در صورت رسیدن به توافق، هدایت سرخپوشان در فصل آینده نیز بر عهده این مربی برزیلی باشد.
بااینحال در میان مدیران باشگاه، تمایل گذشته برای ادامه همکاری با ویرا تا حد زیادی کاهشیافته و همین موضوع باعث شده گزینههای دیگری نیز بهصورت جدی روی میز مدیران قرار بگیرند.
در این میان نام دراگان اسکوچیچ، بیش از سایر گزینهها مطرح شده است. شنیدههای فارس حاکی از آن است که این مربی کروات این روزها به نیمکت پرسپولیس نزدیک شده و حتی رایزنیهایی نیز دراینخصوص انجام شده است.
بر اساس اطلاعات بهدستآمده، خداداد عزیزی که این روزها ارتباط نزدیکی با مدیران بانک شهر سهامدار عمده باشگاه پرسپولیس، دارد به مسئولان این مجموعه اعلام کرده به دلیل همکاری موفق با اسکوچیچ در تراکتور، رابطه بسیار خوبی با این مربی دارد و در صورت نهاییشدن تصمیم مدیران باشگاه، میتواند زمینه حضور او در ایران و نشستن روی نیمکت پرسپولیس را فراهم کند.
نماینده بانک شهر که گویا یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم هست از چند روز پیش مذاکراتش را با دراگان اسکوچیچ آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد. حتی گفته میشود اسکوچیچ تا حدی راضی شده رقم درخواستی خود را پایین آورده و با یک قرارداد یک و نیم میلیون دلاری به پرسپولیس بپیوندد.
در شرایط فعلی، اگر مذاکرات پرسپولیس با اوسمار ویرا به نتیجه نرسد اسکوچیچ جدیترین گزینه هدایت سرخپوشان برای فصل آینده خواهد بود. گفته میشود خداداد عزیزی نیز به مدیران سهامدار باشگاه اطمینان داده که میتواند شرایط حضور این مربی کروات را در پرسپولیس فراهم کند.




اسکوچیچ در سطح پرسپولیس نیست یکی مثل کارتال خوب بود اوسمار باید بهش فرصت داد التهابات اونموقع کشور عامل افت تیم بود
پوست خودتون کندین تا اوسمار برگرده حالا دلتون زد ؟!
باز سناریوی فصل پیش شروع شد!
حالا دیدید خداداد چقدربهتر از پیشکسوتای پرسپولیسه!!!
افتاده دنبال اسکوچیچ واحمد نوراللهی که جذبشون =قهرمانی پرسپولیس حتی باوجود فدراسیون تماما ابی!!!
الان اگه یه پیشکسوت سرپرست شده بود میرفت دنبال قلیچ وضیاعربشاهی وناصرابراهیمی !!!!!
همین کریم باقری سالی ۲۰ میلیارد میگیره ۴ساله نفهمیده که بزرگترین مشکل فنی پرسپولیس نداشتن هافبک دفاعی تراز(دقیقا پست خودش)هست!!
کریم فهمیده مشکل اونجاست هافبک تراز کریم در آسیا هم پیدا نمیشه ضمن اینکه کریم سرمربی نیست که بازیکن با نظر ایشون جذب بشه… کریم باقری از همه نظر یک شاخص بزرگ برای پرسپولیسه پس با نظرات بی ربط در مورد کریم صحبت نکنید…
نه خداداد و نه اسکوچیچ
اوسمار و سید جلال
اسکوچیچ وسیدجلال
سرپرست هم خداداد عزیزی
خداداد به درد نمیخوره
اسکوچیچ هم اهل سازش هست
لابد مدیر فنی ماهینی!!