مصاحبه ها

داداش‌زاده: اعضای فدراسیون سپاهانی هستند/ مگر با مدارک ناقص مجوز می‌‎دهند؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اتفاقاتی که در این چند روز افتاده است شک ندارم ارکان تیم فوتبال سپاهان در فدراسیون حضور دارند و همین موضوع باعث شد حق پرسپولیس ضایع شود.

بهزاد داداش‌زاده، درباره انتخاب تیم‌های ایرانی برای حضور در لیگ‌های آسیایی اظهار داشت: متأسفانه فدراسیون فوتبال همیشه کار خودش را انجام می‌دهد و هیچ وقت حرف دلسوزان فوتبال را گوش نمی‌کند. تنها مقصر اینکه الان فوتبال ایران به این اوضاع افتاده، مهدی تاج است.‌ ای کاش پاسخگو باشند که بر چه اساسی این تیم‌ها را انتخاب کردند و امیدوارم در خصوص هر سه تیم پاسخ‌های کافی داشته باشند.

وی افزود: کاش پرسپولیس از اول لیگ جنگنده ظاهر می‌شد که الان درگیر بی‌مهری‌های دوستانی که در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند، نباشد. اما حیف که در حال‌حاضر منفعت برای فدراسیون مهم است نه اعتبار. شک ندارم در آینده نزدیک همین دوستانی که در فدراسیون فوتبال و در رأس آن مهدی تاج هستند وضعیت فوتبال کشور را خراب‌تر می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اتفاقاتی که در این چند روز افتاده است شک ندارم ارکان تیم فوتبال سپاهان در فدراسیون فوتبال حضور دارند و همین موضوع باعث شد حق پرسپولیس ضایع شود. اگر در چند روز آینده فدراسیون تصمیم خود را عوض نکند دیگر همه می‌دانند مهدی تاج سپاهانی است. مگر می‌شود تیمی مدارکش کامل نباشد و به لیگ نخبگان آسیا معرفی شود.

داداش‌زاده یادآور شد: اگر سپاهان هم نتواند به آسیا برود قطعاً تیم‌های دیگر مثل گل‌گهر سیرجان و چادرملو هم نمی‌توانند به آسیا بروند، چون آنها نمی‌توانند تاییده نهایی آسیا را بگیرند و در انتها هم پرسپولیس می‌ماند. امیدوارم حداقل دوستان فوتبالی یک بار کار درست انجام بدهند و تیمی که حقش بازی کردن در آسیاست را به AFC اعلام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر از سازمان لیگ گرفته تا فدراسیون فوتبال همه علیه پرسپولیس هستند و نمی‌دانم منشأ این موضوعات از کجا می‌آید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محبوبه

پرسپولیسی‌ها از کجا میدونید که تو آسیا خوب خواهید بود ،انقدربا حرف و حدیث خودتون راعزیرنکنید آنقدر استفاده ابزاری از هر موضوعی نکنید

علی

شما از در فدراسیون برو تا اتاق رییس اکثرا لهجه شیرین اصفهانی دارند

محسن

زحمت کشیددین اقای داداش تاج رییس هیت مدیره
سپاهان قبلا بوده است

سید یاسر موسوی

منشأ سیاسی بودن ورزش ماست ، یه تیم مثل پرسپولیس خوب کار کنه چند سال به زیرش می‌کشند که بقیه تیم ها صداشون در نیاد ، فاصله ما با لیگ های مطرح جهان تا ثریاست