اخبار لیگ برتر و حذفیروی آنتن

درخواست باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از مجلس برای حق پخش تلویزیونی + تصاویر نامه‌ها

مدیران عامل باشگاه‌ها، سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال خواستار ایفای حق پخش تلویزیونی مسابقات از سوی مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی شدند.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قرارداد منعقده بین باشگاه و صداوسیما جهت صدور مجوز حرفه‌ای «شرکت در این مسابقات» الزام قانونی است و با توجه به تقاضای تمامی باشگاه‌های لیگ برتر جهت تحقق حقوق حقه باشگاه‌ها به نحو مقتضی از مبادی ذیربط خصوصاً مجلس محترم شورای اسلامی جهت تخصیص بودجه مناسب و متناسب با هزینه‌ها در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی که در حال تدوین نهایی است، مساعدت لازم به عمل بیاید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در همین راستا نامه‌ای به قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی نوشته و خواستار دستور مساعدت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی شد.

تصاویر نامه های یادشده در زیر آمده است:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سالارآسیا

جالبه که اگه حق پخش فوتبالو بدن به باشگاه ها الان پرسپولیس واس خودش النصر بود از نظر بودجه ای میرفت مسی رو میخرید طلبکار ترین باشگاه بدهکار ترین شده بخاطر بی کس بودن بسته دیگه خدایی حق پخششونو بدید بزارید یه نفسی فوتبال بکشه چغد از فوتبال میخورید اینهمه برنامه دارید از اونا سود ببریدحداقل یک سوم درامد پخش رو به باشگاهها هم بدید بازم الان پولدار بودن

ساسان

محترم خوب اومدید

محمد

صداو سیما اگه پول مفت نداشته باشه که صدا و سیما نمیشه

محمد

برای صدا و سیمای انحصاری مفت باشه کوفت باشه