اخبار مدیران

درویش به دنبال بازگشت به پرسپولیس

شایعه تلاش مدیرعامل برکنار شده باشگاه پرسپولیس برای حضور دوباره در هیئت‌مدیره این باشگاه مطرح شده است.

درحالی‌که هنوز مدت زیادی از کناره‌ گذاشتن رضا درویش از مدیرعاملی پرسپولیس نمی‌گذرد، این روزها شایعاتی درباره تلاش او برای بازگشت به ساختار مدیریتی باشگاه به گوش می‌رسد؛ شایعاتی که البته تاکنون نه تأیید شده و نه تکذیب.

طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال حضور دوباره رضا درویش در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. گفته می‌شود مدیرعامل مستعفی سرخ‌پوشان در تلاش است تا این‌بار نه در قامت مدیرعامل، بلکه به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره به جمع مدیران این باشگاه بازگردد.

این شایعه در حالی مطرح می‌شود که هنوز موضع رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس یا کنسرسیوم بانکی مالک این باشگاه اعلام نشده و منابع رسمی نیز آن را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند. بااین‌حال برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که درویش همچنان ارتباط و تعامل مناسبی با بانک شهر به‌عنوان رئیس کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس دارد؛ موضوعی که می‌تواند در صورت صحت گمانه‌ها، مسیر بازگشت او را هموارتر کند.

این در شرایطی است که درویش در ماه‌های پایانی حضورش در پرسپولیس با حواشی و انتقاداتی از سوی هواداران مواجه بود و اقبال چندانی میان بدنه هواداری ندارد. همین مسئله باعث شده برخی این پرسش را مطرح کنند که در صورت صحت داشتن این شایعات، آیا بانک شهر با علم به حواشی گذشته، حاضر به پذیرش دوباره او در ترکیب هیئت‌مدیره خواهد شد یا خیر؟

در حال حاضر باید منتظر ماند و دید تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به چه سمتی خواهد رفت و آیا شایعه بازگشت درویش رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا نه.

این شایعات در حالی مطرح می‌شود که چند روز پیش خبری مبنی بر اینکه رضا درویش به عنوان مشاور مدیرعامل بانک شهر منصوب شده منتشر شد که به نظر می‌رسد به دلیل عدم تکذیب آن، باید آن را پذیرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Marco Rohani

آقای پیمان حدادی اجازه نده این برگرده اون وقت هم دو باره نیممون به هم می ریزه هم خودت مری پوشت سرش و دیگه نفر اول میستی و دو باره باید هوادار رو نجات بدی از سکته هایی که این بهمون میده،درضمن با این خو رقصیاش برای تراکتور مگه قرارنبود بره تراختور

هادی

چه روییی داری درویش!!!!

مصباح

درویش یک مهره در باند زنوزی و تحت حمایت… پرسپولیس فقط خدا نجات بده از مالکیت بانک شهر اوضاع باشگاه اصلا خوب نیست شنیدم حدادی داره خیلی تلاش میکنه اما بانک شهر همکاری باید انجام بده نمیده بقیه بانک ها هیچی پرسپولیس باید مالکیتش تغییر کنه و گرنه با این شرایط امید نباید داشت

م س ل

به حق علی برنگردی
چرا امثال طاهری و گرشاسبی رو بر نگردوندین

پرسپولیس عشق

یعنی اگه یک بچه خردسال به جای بانک شهر مالکیت باشگاه رو دست می گرفت الان لیگ نخبگان بودیم

Russell

پرسپولیس رو از دست بانک شهر و احمدی نجات دهید

بهرام راد

این روباه رو کسی هست که ندونه هم کاسه زنوزیه؟ انقدر وقیحن که علنا از درویش و مدیریتش تعریف میکرد. چرا نکنه. کدوم تیمی مدیرش بهترین بازیکناشو با دست خودش میده و رقیبو تقویت میکنه.
ای کاش هنوزم مثل قدیم تماشاچی و طرفدار قدرت داشت. بازیا که اکثرا بدون تماشاگر یا تو استادیومای پرت و پلا برگزار میشه. فضای مجازی و کانالای اصلی طرفداری هم تا حدودی تحت کنترل و نفوذ مدیرا و مالکای تیمه
برای همینه مدتهاس اعتراض متحد و تجمع و فشار خاصی انجام نمیشه. اون تجمع های محدودی هم که هر از گاه برگزار میشه با هماهنگی لیدرا و بعضی عوامل داخلی باشگاهه و بیشتر جنگ داخلی و دعوای میز و صندلیه تا اعتراض هوادار واقعی.

مهران پرسپولیسی

تا این تیم دست بانک شهر هست هر سگی بخواند میارند تو باشگاه تیما نابود میکنند اسمار تازه فهمیده اشتباه کرد امد اینجا دوباره چون براش خرج نمیکنند هیچی تازه ازش انتظار صدر جدول هم دارند من که دیگه برام فرق نمیکنه چه اتفاقهای برای این تیم میفته تو این اوضاع داغون

حامیییی

پرسپولیسیای عزیز.. چاره ش فقط تحریم بانک کثیف شهره

Marco Rohani

آقا دیگه این چه کنه به درد نخوریه این می خواد برگرده پول به جیب بزنه چون فکر می کنه کم پول چاپیده خونش رو از کجا آورد زعفرانیه حالا باید یک ماشین و حد اقل ۵۰۰ میایارد به جیب بزنه که سهمش از پرسپولیس و انقلاب رو یک جا به جیب بزنه،تو رو خدا اگر قدرتی بالا تر از شوهر خواهرش داریم که می تونه این رو نذاره برگرده به پرسپولیس چرا این قده سرطانی دو باره داره بر می گرده

حسام

خبر مرگش بیاد که هر چی الان سرمون میاد از بیشعوریه همین یابو علفیه.تیمی که نزدیک به ده سال تو اوج بود رو به این حال روز انداخت.بیغیرته عوضیه دزد

کیوان

سایه درویشو با تیر بزنید
چرا طاهری رو برنمیگردونین؟؟؟

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

خوب پولی به جیب زد دوباره بیاد خدایا یه روزی بشه این باند کثیف از تیم ما برن ای خدا

پرسپولیس همیشه قهرمان

تعامل؟ معلومه حدادی شیتیل نمیده

FC Ki3 Tehran

این مزدور کیسه و ترتر اگه برگرده، پرسپولیس رو میندازه لیگ دسته یک

لعنت خدا بر درویش و بانک شرخر خراب شده دزد

ققنوس

درویش گوه خورده دوباره بیاد در حالیکه گندای قبلیشو هنوز نتونستن پاک کنن

محمد پرسپولیسی. دزفول

باشگاه بی صاحب
یه مشت دزد و دلال بیشرف چسبیدن به باشگاه
این دزد میره یه دزد دیگه میاد
این دلال میره یه دلال دیگه میاد
بابا جمع کنین بساتتون رو بیشرفای پست فطرت

۱۰۱۰۳۶۴

درویش بیخود کرده که میخاد برگرده اگه این زباله برگرده باشگاه رو تموم هوادارا رو سر بانک شهر خراب میکنن و قشنگ تیم دوباره میره تو حاشیه

محمد پرسپولیسی. دزفول

عجب خر تو خری شده باشگاه پرسپولیس

هادی

از یک خشکشویی پرشیا مدل پایین به همه چی رسید مگر پولای مفت ول میکنه این قدر یک نفر آویزون باید در کتاب گینس ثبت کنن هواداران پرسپولیس کبیر ما که دلخوشی غیر از این تیم نداریم پاش نباید به در باشگاه برسه این آدم از کوچه باشگاه رد شه آفت محض نوچه زنوزی کاملا تخت فرمان مردک درویش خائن بیاد فصل آینده باید برای بقاء در لیگ بجنگیم از ما گفتن

حسین

والا چی بگیم تو این اوضاع و احوال

مصی

تو این اوضاع احوال باید چوب حراج بزنیم به باشگاه درویش سم هنوز مشکلات ریز درشت داریم بابت خیانت های سریالی همین آدم ناکارآمد بله همه ناراحت غمگین هستیم اما قرار نیست پرسپولیس کم داستان نداره دو دستی تحویل این خائن بدیم

امیر

این بانک شهر خراب شده فقط برای نابودی پرسپولیس قبول مالکیت کرده وگرنه یه بچه خردسال هم میفهمه این درویش بیشرف با تصمیمات مخربی که دردوسال آخرمدیریتش که انجام داد نفس پرسپوليس راگرفت شور ونشاط ویکدلی واتحادی که درهویت تیم بود را نابود کرد وچقدرزیان مالی ومعنوی به تیم زد، چه پشتوانه های که آینده تیم بودند فراری داد وچه ستارهای ازتیم راتقدیم رقیبان کرد بعد این مزدوررا دوباره میخان بیارن، احمدی حیاکن بس دیگه پرسپولیس را رها کن