اخبار بازیکنانحواشی

دلیل حبس پرسپولیسی‌ها در رختکن پس از بازی با فولاد چه بود؟

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با فولاد ساعاتی در رختکن ماندند.

بعد از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد در دیدار سوپرجام و در شرایطی که انتظار می‌رفت بازیکنان این تیم زودتر از حریف قهرمان خود، ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان را ترک کنند، سرخ‌‌پوشان حدود ۲ ساعت در رختکن ماندند.

ظاهرا پرسپولیسی‌ها که قصد بازگشت به هتل محل اقامت خود در سیرجان را نداشتند و می‌خواستند از استادیوم به فرودگاه بروند، پس از تیم فولاد ورزشگاه را ترک کردند. در جریان این حبس پرسپولیسی‌ها دقایقی درخصوص مشکلات مالی و همچنین شرایط فعلی خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

البته در جریان حضور اعضای تیم پرسپولیس در رختکن ورزشگاه شهید سلیمانی، فقط خبرنگاران، عوامل نیروی انتظامی و تعدادی از هواداران هم در داخل و مقابل ورزشگاه حضور داشتند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Sam

از خجالتشون نیومدن بیرون

مهدی۲۸

بابا خیلی پررو هستید
من الان ۴ماه حقوق نگرفتم
شماها ۳۵درصد گرفتید باز دارید ناله میکنید
واقعا متاسفم برای شماها
عوض اینکه ناراحت شکست باشید دارید چرتکه میندازید