اخبار اصلیشبکه اجتماعی

دو بازیکن پرسپولیس به هواداران پیام دادند

محمد عمری و مرتضی پورعلی گنجی با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس بابت خراب کردن پنالتی عذر خواستند.

محمد عمری روز گذشته در بازی جام حذفی یکی از پنالتی‌های سرخ‌پوشان پایتخت را از دست داد و حالا با انتشار پیامی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرده و نوشته است:

درود و خسته نباشید به تمام هواداران ارتش سرخ شاید کلمه شرمندگی کلمه کافی‌ای نباشه برای بیان احساساتی که دارم ولی از روز اولی که عضو کوچکی از ارتش سرخ شدم با خودم عهد بستم که تمام تلاشمو برای موفقیت این تیم بزرگ بکنم. از تمام حمایتاتون نهایت تشکرو دارم و امیدوارم که در آینده با قهرمانی لیگ ناراحتی تمام هواداران عزیز رو جبران بکنیم.

مرتضی پورعلی گنجی هم استوری مشابهی منتشر کرد و نوشت: خواستم از شما صمیمانه عذرخواهی و دلجویی کنم بابت اینکه نتونستیم شما رو خوشحال کنیم. زنده باد پرسپولیس که اصالت و عشق حرف اول رو میزنه.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شبنم

درسته شانس توی پنالتی زدن نقش داده اما به هر حالت عذرخواهی کردن شما چیزی رو درست نمیکنه.

عشقپولیس

دو بار برد توی مشتمون بود حیف شد دیگه پیام ومعذرت خواهی فایده نداره

محسن

اقای کنعانی باکیچ جا در قلب ما دارین عمری رابزارین بره نمیتونه بازی بزرگ بازی کنه ممنون بابت زحمتهای کشیده

محسن

عمری فقط برو خواهشا مرسی خیلی ممنون گل کرده بودی اینقدر حاشیه نبود کارت زرد گرفت

بهرام راد

مرتضی افتضاح شدی چرا انقدر سوتی میدی و توپ لو میدی؟ تو دربی و این بازی دو سوتی وحشتناک و پاس اشتباه دادی که هر دو از اقبالت گل نشدن.
انگار دیگه فوتبالت تموم شده بعد از مصدومیت. علاوه بر دفاع راست به جای براجعه و اوریه شدیدا نیاز به دفاع وسط به جای تو هم داریم.

Perspolis The Great

حالا عمری جوان هست ازش انتظاری نمیره
تنها پوئن مثبت داشتن بازیکن سن بالا اینه که میادین زیادی دیده و در لحظات سخت مثل زدن پنالتی و … از تجربه ش استفاده کنیم ولی پورعلی گنجی نشون داد فقط یک بازیکن پیر و ناکارآمد هست نه در طول بازی چیز مثبتی ازش میبینیم نه در مواقع اینچنینی
امیدوارم آخر فصل جدا بشه و یک سهمیه رو با بازیکن جوان پر کنیم

Sjd

عذرخواهی میخام چیکار آقای عمری ؟! پنالتی آخر که مدلش دیگه اینقدر ادا اصول داشت ، باید چشم رو میبستی و محکم می‌زدی

آرش

بد شانسی بود پورعلی گنجی آن وقت از مسابقه آمد داخل اگر ابر قوی مانده بود ۱۰۰ درصد بهتر پنالتی میزد پنالتی شانسی است

نوید

فدای سرتون. جبران می کنین