تيم ملي

دو پرسپولیسی و یک استقلالی از تیم ملی خط خوردند!

دور جدید تمرین تیم ملی امید ایران در غیاب سه بازیکن سرخابی پی گیری می‌شود.

تیم امید ایران در حالی خود را برای حضور در دور بعدی اردوی آماده سازی اش مهیا می‌کند که حسین عبدی سرمربی امید‌ها روی نام دو پرسپولیسی و یک استقلالی قلم قرمز کشید.

براساس لیست جدید امید‌ها ابوالفضل زمانی از استقلال و محمد حسین صادقی و علیرضا عنایت زاده از پرسپولیس نفراتی هستند که با صلاحدید عبدی و همکارانش از لیست تیم ملی امید خط خوردند و در دور بعدی اردوی امید‌ها که قرار است در ترکیه پی گیری شود، حضور ندارند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس اهورایی

جلل خالق
این دیگه کیه

قاسم

این هم از تصمیم های غیرمنطقی فوتبال ایران هست آنوقت این آقا ادعای سرمربیگری پرسپولیس هم رو داره؟!