اسلایدرمقالات فوتبال

رکورد بی نظیر پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر / ۹ فصل متوالی‌ قهرمانی و نایب قهرمانی

نویسنده: محمدرضا قاسمی
با قطعی شدن نایب قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ بیست و سوم، این تیم به یک رکورد خارق‌العاده رسیده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر هوادار تهران را شکست دهد و با ۵۹ امتیاز همچنان در رده دوم جدول قرار گیرد تا همچنان رقابت قهرمانی بین این تیم با استقلال در صدرجدول ادامه داشته باشد.

سپاهان اصفهان که یکی از بخت‌های قهرمانی در لیگ بیست و سوم قلمداد می‌شد، در هفته‌های اخیر نتوانست روند خوب خود را همچون ابتدای فصل حفظ کند و در هفته بیست و هفتم برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید تا ۴۸ امتیازی شود و در رده سوم قرار بگیرد. حالا در شرایطی که ۳ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده فاصله دو تیم پرسپولیس و سپاهان در رده دوم و سوم به ۱۱ امتیاز رسیده تا بدین ترتیب نایب قهرمانی سرخ‌پوشان در این فصل قطعی شود.

با قطعی شدن نایب قهرمانی پرسپولیس ضمن اینکه این تیم جواز حضور در لیگ نخبگان آسیا را کسب کرد، موفق شد به یک رکورد حیرت‌انگیز نیز برسد. سرخ‌پوشان با این اتفاق حالا ۹ فصل متوالی‌ است که فصل را با قهرمانی یا نایب قهرمانی به پایان می‌رسانند. تا کنون هیچ یک از تیم‌های لیگ برتری به این رکورد دست پیدا نکرده‌اند.

سرخ‌پوشان در لیگ پانزدهم در رقابتی‌ شانه‌به‌شانه با استقلال خوزستان و فقط بخاطر تفاضل گل جام قهرمانی را به حریف خوزستان دادند و به نایب قهرمانی رسیدند. این تیم در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم به همراه مربی کروات خود یعنی برانکو ایوانکوویچ به مقام قهرمانی رسید. بعد از این قرمزها در لیگ نوزدهم و بیستم با یحیی گل‌محمدی به مقام قهرمانی رسیدند و در لیگ بیست و یکم باز با همین مربی بعد از استقلال به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کردند. پرسپولیس فصل گذشته نیز در شرایطی که تا پایان هفته بیست و هفتم در رده سوم قرار داشت با عملکردی فوق‌العاده با کنار زدن استقلال و سپاهان به قهرمانی لیگ رسید تا در ۸ دوره اخیر لیگ به ۶ عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارتش سرخ

بدون شک کیسه ب نساجی امتیازمیده البته اکه مثل بازی تراکتور کیسه نشه که ساکت ترکیب اصلی عوض کرده بود۰چون نساجی توشرایط سقوطه بعیده که ساکت وا بده اونم تو وطنی قائم شهر۰ما بدون توجه ب حواشی و هوچیگریهای کیسه کشان بایدبازیارو ببریم که میبریم۰شمس آذر سخته که اونم میبریم۰ماقهرمانیم۰پرسپولیسی بودن افتخاره

علی

جان مولا بگو ماشاا..

sampishro

ماشاالله
خداراشکر
به یاری خداقهرمانی امسالم مال خودمون بشه چون این فصل مخصوصانیم فصل دوم سایه به سایه ومیلیمتری جنگیدیم شایداگرنیم فصل اول اون بیشمارمشکلات بوجودامده وقهرواشتیهای نه چندان دلچسب وخارج ازعرف وروح ورزش نبودالان جشن قهرمانی میگرفتیم امثال خیلی امتیازهاوفرصتهای طلایی ازدست دادیم کع امیدوارم حسرتش نخوریم
ازاین به بعد فقط اتحادوهمدلی ملت بزرگ وفهیم پرسپولیس ودعابه بارگاه پروردگارقهرمانی به مامیده

درودبرهمه سررخدلان باشعوروفهمیده که هیچ برهه اززمان دست ازحمایت مکتب عشق واخلاق وانسانیت پرسپولیس عزیزترازجان برنداشته اید
افرین براراداه وقدرت بی نظیرشماسرخدلان
شک نکنیدخداوندجواب قلبهای عاشق ❤به خوبی میده
پس دعاکنیدودرتمام زمینه هامتحدل ویکدل باشید
فقط حمایت
فقط عشق بفرستیدسمت تیم
فقط ازخدایاری بخوایدکه تنهایارماست
فقط وفقط وفقط پـــــرسپولیس❤❤❤❤❤❤

RED

درود بر پرسپولیس بزرگ
درود بر برانکو ایوانکوویچ بنیانگذار پرسپولیس نوین

..hosein

به مانند فصل قبل که تو هفته ۲۷ به بعد همه بازیها رو بردیم وتیمهای رقیب امتیاز نگرفتن از این هفته بازهم تا هفته آخر بازیها رو با قدرت ببریم و اونطرف کیسه هم بی شک امتیاز ازدست خواهد داد تا انشاءالله وبه امیدحق این پرسپولیس خواهد بود که جام رو بالای سرش خواهد دید،❤️

محسن

انشاالله امسال همه هواداران، بازیکنان و مربیان و مدیران همت کنند بازم قهرمانیم. فشار بر روی استقلال هر لحظه بیشتر میشه و اگر ما انشاالله همه امتیازات را بگیریم، اونها قطعاً امتیاز از دست خواهند داد.