مقالات فوتبال

رکورد پرسپولیس از دست رفت

تساوی پرسپولیس مقابل گل‌گهر رکورد فوق‌العاده سرخ‌ها را از بین برد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در ششمین بازی خود در لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.

تیم پرسپولیس در ۷ بازی قبلی خود مقابل گل‌گهر به رکورد ۷ برد پیاپی دست پیدا کرده بود و حتی یک امتیاز هم به این تیم نداده بود اما تساوی روز جمعه مقابل این تیم، باعث شد تا رکورد خوب پرسپولیسی‌ها از دست برود.

آخرین باری که تیم گل‌گهر توانسته بود از پرسپولیس امتیاز بگیرد به حدود ۳ سال و ۷ ماه پیش برمی‌گشت که این دو تیم در دیداری جذاب به‌تساوی دست پیدا کردند و ۱۳۱۸ روز قبل تقابل دو تیم با تساوی یک-یک به پایان رسید.

گل گهر در پنج بازی آخر خود مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی هم نشده بود که این رکورد هم شکست.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Mey Sam

مثل پارسال که برای اولین بار نساجی مازندران ، می رفسنجان و شمس آذر قزوین موفق شدند پرسپولیس رو شکست بدهند

Perspolis_6

شخصا قبل از شروع لیگ از هاشمیان حمایت کردم و بعضاً چندی از دوستان به مخالفت با نظرم می‌پرداختند….الان این هاشمیان هیچ دستاوردی برای تیم نداشته و یکی از بی سواد ترین مربی‌های هست که در پرسپولیس دیدم و روی هر چی مربی بدی که در پرسپولیس بودن را سفید کرده….به نوبه خود قبول میکنم که در مورد ایشان اشتباه کردم و ایشان لایق حمایت هم نبوده …و حق با دوستانی بوده که با نظرم مخالف بودن….
آقای هاشمیان فکر میکردم آدم واقع گرایی باشی اما میبینم که تو هم در جمع لمپنیسم به سر میبری….آقا خجالت بکش و برو دیگه….

مرتضی

من فکر کنم درویش از احمدی مدیر عامل بانک شهر فیلمی چیزی داره وگرنه اینهمه هوادار رو ندیدن یه جاییش میلنگه

اخراج درویش خائن

تنهاراه نجات پرسپولیس اخراج درویش خائن

اخراج درویش خائن

درویش برو گمشو وگرنه از دقیقه یک تا نود باید فحش بشنوی