اخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

زلزله در جدول لیگ با رأی جنجالی کمیته انضباطی / پرسپولیس پنجم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای بدوی دیدار چادرملو و گل‌گهر را صادر کرده است.

پس از شکایت گل‌گهر از مائورو آندرس کابایرو آگوییلرا، مهاجم پاراگوئه‌ای چادرملو، کمیته انضباطی رأی به تغییر نتیجه بازی از برد پنج بر یک چادرملو به سه بر صفر گل‌گهر داد.

مبنای رای هم این بوده که باشگاه چادرملو در عقد قرارداد با آگوییلرا به دلیل واجد شرایط نبودن وی برای بازی در لیگ ایران دچار تخلف شده و جدا از شکست انضباطی، ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد. بازیکن پاراگوئه‌ای هم ۲ جلسه محروم و برای ادامه بازی در لیگ برتر باید مجوزهای لازم را کسب کند.

با اعمال این رأی، جدول رده‌بندی نیز تغییر کرد؛ به‌گونه‌ای که گل‌گهر با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل 7 هم امتیاز با تراکتور و سپاهان در رتبه چهارم قرار گرفت. پرسپولیس تهران با ۳۴ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد و چادرملو با ۳۲ امتیاز به رتبه ششم سقوط کرد.

با این حساب پس از ابلاغ رسمی رأی به ۲ باشگاه، چادرملو می‌تواند شکایت خود را در کمیته استیناف مطرح کند اما در صورت صدور رأی قطعی، شرایط این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان ۲ آسیا از بین می‌رود. باشگاه اردکانی پیش‌ازاین معتقد بود گل‌گهر به دلیل یک بازی بیشتر از این تیم نباید به‌عنوان نماینده ایران در فصل بعدی این مسابقات معرفی شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مستر پرسپولیسی

بی وجدان های رآس کاری استقلال بر ضد پرسپولیس تیم مردمی تلاش میکنن که به بازیهای آسیایی نرسند.و ضمنا با تیم ضعیف گل گوهر در آسیا چه سهمیه هایی برای آینده فوتبال کشور میخاییم کسب کنیم.

حامی

چه چیزی بهتر از این مثلث تاس بالای جدول بود واقعا انتظاری بیشتر از این نمی رفت که همین جدول رو لحاظ کنند،ولی خیلی جالب بود دو تیم فقط از بازیکن غیر مجاز ا ملوان طلاع داشتند تراکتور و استقلال

نصیر

پرسپولیس ۲۴ ساعت مهلت شکایت داشت..!! مهندسی لیگ دو سال آخیر یک تبانی محض بود چه حذفی چه لیگ کاملا توسط باند استقلال اداره میشه فدراسیون و وزارت ورزش

پرسپولیس همیشه قهرمان

چه زلزله ای!!!!
فک کردیم پرسپولیس رفته صدر جدول اینکه بدتر شده

صدای سرخ

این حکم رو دادند تا اندک شانس باقیمانده پرسپولیس برای اسیایی شدن کاملا ازبین بره!!!!!
کیسه کش ترین ادمای عالم اعضای کمیته انضباطی هستند برای هزارمین بار ثابت شد!!

امیر

چطور گل گهر این همه وقت از اون بازی گذشته شکایت کرده شکایتش رو قبول کردن اما شکایت پرسپولیس از ملوان رو به دلیل گذشت زمان قبول نکردن؟

نصیر

تبانی باند تاسیون

ققنوس

کاری ندارم ولی قوانینشون خیلی مسخره ست،مثل همون که فقط بیست و چهار وقت داری از بازبکن غیرمجاز شکایت کنی!یا همین قوانینشون در مورد کیفیت بازیکنا،الان این بازیکن که دوجلسه محروم شده و بازیکن غیرمجاز مثلا باید چیکار کنه تا دوباره بازیکن مجاز بشه؟

میلاد

به شخصه ترجیحم اینه پرسپولیس از این فوتبال کثیف انصراف بده
واقعا تهوع آور شده همه چی