اخبار بازیکناناسلایدر

سروش رفیعی به پرسپولیس برمیگردد

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد سروش رفیعی تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

غیبت سروش رفیعی در شروع تمرینات پرسپولیس باعث شد تا او ابتدا به کمیته انضباطی قرمزها احضار و سپس با جریمه مالی مواجه شود. البته گفته می‌شد که او در مسیر جدایی از پرسپولیس هم قرار دارد اما حالا حدادی اعلام کرده که او تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند.

حدادی در این خصوص گفت: آقای سروش رفیعی با ما قرارداد دارد و باشگاه تا پایان فصل به این قرارداد پایبند است. طبق آخرین صحبتی که با آقای اوسمار داشتیم، تمرینات هفته اول یا هفته دوم خرداد آغاز خواهد شد و ایشان (سروش رفیعی) باید به تمرینات اضافه شوند. کما اینکه دو روز پیش با آقای خلیلی هم تلفنی صحبت کردند و ایشان هم اعلام کرد با شروع تمرین بازخواهند گشت.

حدادی درباره جریمه سروش عنوان کرد: باشگاه بر اساس مفاد قرارداد این اختیار و امکان را داشته است که اگر بازیکن در ۳ جلسه تمرین شرکت نکند، نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد اقدام کند ولی به ۲۰ درصد جریمه اکتفا کردیم که نیمی از آن نیز تعلیقی است. به خاطر غیبت در تمرینات گذشته، ۲۰ درصد آقای سروش رفیعی و میلاد محمدی جریمه شدند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
بهنام

سروش رفیعی دیگ به درد نمیخوره چیزی جز حاشیه نداره
همون بهتر که برنگرده

Saman

نه تنها رفیعی برنمی‌گرده بلکه شما اراذل دست نشانده بانک شهر هم شرتون به زودی کم میشه و پرسپولیس به صاحبان اصلیش برمیگرده و افشین خان دوباره مدیریت تیم رو دست میگیره