اخبار باشگاه

سه پیشکسوت از باشگاه پرسپولیس حکم گرفتند

سه بازیکن قدیمی پرسپولیس به عنوان استعدادیاب باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شدند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت برخی از پیشکسوتان خود را به عنوان استعداد یاب استخدام کرده و از آن ها بخواهد تا با حضور در لیگ های مختلف بازیکنان مستعد را به تیم های پایه معرفی کند.

از این رو با پیشنهاد حمید استیلی به عنوان مشاور باشگاه پرسپولیس و تایید رضا درویش مدیرعامل این باشگاه؛ سعید نعیم آبادی، مرتضی فنونی زاده و جمشید شاه محمدی به عنوان استعدادیاب باشگاه پرسپولیس قرارداد خودشان را با باشگاه ثبت کرده و قرار است طی ساعات آینده از سوی باشگاه پرسپولیس معرفی شوند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
14 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
صادق

خخخ اخه این پیشکسوتها چی سرشون میشه که اینا رو آوردی..برا حمایت از خود درویش اینا رو اورده خجالت اوره،یکی نیست اینو بیرون کنه

علیرضا

از قدیم پروین خودش را انگار مالک این تیم می دونست و در حالی که هیچی از فوتبال روز دنیا سرش نمیشه شده مشاور درویش ، آقایان درویش و پروین فقط اینو بدونید آخرین فرصت شما نقل و انتقالات تابستانی هست و اگه خواسته های سرمربی آقای کارتال برآورده نشه و تیم برای فصل بعد برای رقابت های آسیایی و لیگ قدرتمند بسته نشده توهین ها بهتون توی استادیوم شروع میشه پس احترام خودتون را حفظ کنید پیش از آنکه بهتون بی احترامی بشه چون اگه احترامتون را حفظ نکنید هوادار پیشکسوت حالی اش نیست .

مهدی

اینها دیگه فرصتی ندارن همین بعد از دربی با یه تیپا باید انداختشون بیرون

متین

همشون نوچه های پروین هستن
شاه محمدی هم مخصوصا آوردن که دهنشو ببندن

Amosapour

لعنت به درویش و پروین،،و درود به محسن خلیلی محمد محمدی و حامد کاویانپور،که این ارازل رو خوب شناختن،و حاظر نشدن شرفشون رو بفروشن به این ارازل راهزن عوام فریب ریاکار کاسه لیس

Perspolis The Great

درویش داره یار جمع میکنه که برن واسش تبلیغ کنن
بیا برو گم شو بابا گدا

آرش

کسی حرفای اول فصل کاویانپور رو جدی نگرفت..درویش کاخ برانکو رو به ویرانه بدل کرد با دستور علی پروین..لات لمپن

علی

ببخشید اصلا فنونی زاده بلده حرف بزنه مودب هست که میخواد استعداد یاب باشه این اگه عرضه داشت برادر مفنگی خودش درست می‌کرد لعنت بر درویش بی شرف .

آری

چرا اینا که واسه 3 -4 نسل قبل هستند باید از نسل جدیدتر باشه که با فضا و دانش امروز آشنا باشه نهایت میشد یکیش از این نسل باشه دو تا دیگه جوانان تر- کلا انتخابهای بد و اشتباه که تاثیری هم نداره- چرا پیوس رو به تیم نمیارید که 2 مهاجم خوب بسازه از جوونها

دانیال

خدا لعنتت کنه درویش چقدر همه چی بی صاحاب شده که اینجوری جولان میدن واسه خودشون جالبه تا یکیشون هم جایگاهش به خطر میوفته زود میگه اگه برم‌افشاگری ها خواهم کرد دقیقا مثل بادومکی که‌همینو گفت و بعد موند سر پستش ولی تا هستن صداشون در نمیاد ببین چقدر دیگه واضح اقایون زد و بند میکنن پول به جیب میزنن اونم چه پولایی اونوقت‌من جوون حسرت کوچیکترین چیزای زندگی هم رو دلم مونده و دیگه امیدی به خودم و زندگیم‌ ندارم…مثل تراکتور هم‌ کار کردم از بچگی

سلیمان

درویش و پروین چی میخاین از جون ما برید گمشید

ایران

انتخاب علی پروین بگو

پرسپولیس همیشه قهرمان

سهم خواهی مطلق!!!!!

Arman

واااای فنونی زاده میخواد دنبال چه استعدادی بگرده!!
درویش لعنت بهت لعنتی
اگه چاره داشت پروین رو میذاشت سرمربی