فوتبال ملی و ایران

سوشا مکانی در کمیته انضباطی حاضر شد

پرسپولیس نیوز : دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در کمیته انضباطی حاضر شد.

 سوشا مکانی که به تازگی با حکم کمیته اخلاق 6 ماه محروم شده است در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد.

وی به کمیته انضباطی رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها