اسلایدرحواشی

شعار تکراری پرسپولیسی‌ها در این روزها؛ «درویش حیا کن، پرسپولیس رو رها کن»

هواداران پرسپولیس در دیدار سرخپوشان با ملوان برای چندمین هفته در این فصل علیه مدیرعامل این باشگاه شعار سر دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف ملوان بندر انزلی رفت که سرخپوشان سومین تساوی پیاپی خود را کسب کردند و در چهارمین بازی‌شان در تهران در این فصل نتوانستند به پیروزی برسند تا باز هم در حین بازی شاهد انتقاد هواداران پرسپولیس از نحوه بازی و عملکرد شاگردان وحید هاشمیان داشته باشند.

* پیش از آغاز بازی، هواداران پرسپولیس برای مدتی مهدی عبدی بازیکن سابق این تیم را تشئیق کردند. این درحالی است که نام او در لیست ملوان نبود.

هواداران پرسپولیس در اقدامی تکراری و در اواخر نیمه دوم دیدار با ملوان باز هم شعار «درویش حیاکن، پرسپولیس را رها کن» را سر دادند تا بار دیگر نشان دهند به هیچ وجه از نمایش تیم مورد علاقه‌شان راضی نیستند.

* اواسط نیمه نخست بازی هواداران پرسپولیس شعار قایقران روحت شاد سر دادند که با همراهی ملوانی ها همراه شد.

* با وجود شعار علیه آل کثیر، این بازیکن پیش از شروع بازی به سمت نیمکت نشینان پرسپولیس رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
24 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

و درویشی که نه حیا میکند و نه رها

نوید

نوکر زنوزی حیا کن . هاشمیان رو هم با خودت ببر

محمد

ظاهرا صندلی مدیرعاملی پرسپولیس انقدر برای درویش نون و آب داره که با این شعارهای درویش حیاکن نمیره! پس درویشِ پاره پاره …

سعید

مشکل فقط درویش هست این آدم استقلالی حقه باز شارلاتان که خوب تونسته خودش رو بین پرسپولیسیها جا بندازه پرسپولیس رو فدای برنامه ها و زدوبندهای خودش کرده از زمانیکه اومد با یک برنامه و شیب ملایم تیمو تضعیف کرد و فضا رو برای سایر تیمها باز کرده تا بتونه امتیاز بگیره، جذب بازیکنش هم که افتزاح ست. همین پارسال خیلی راحت سه تا بازیکن رو پروند سمت تراکتور و تا آخر فصل هیچ صدا و اعتراضی ازش در نیومد، با همین زد و بندها میز مدیرعاملی که مطلقا در حدش نیست رو گرفته و حالا هیچکی نمیتونه ازش پس بگیره الا خودش،

پرسپولیس اصالت بزرگی

همه جا رو پر کنین هشتک ن به هاشمیان هشتک ن ب ورزشگاه و حمایت هشتک ن ب درویش جان مادداتون ورزشگاه تحریم کنیم هاشمیان عین خیالش نیست نمیره استعفا هم نمیده درویش هم که بیرونش نمیکنه اصلا خودش نیست جرات این کار هم نداره چون اون موقع شاید پتش رو روی آب بندازه جنتلمن

مهران

تمام مصیبت این روزهای پرسپولیس باعث بانی اش درویش خجالت فقط شما پیشکسوتان مفت خور بکشید هنوز دور این مردک جمع شدید دنبال تولد بازی نهار ظهر هستید

مصباح

با این شرایط حتی گرفتن سهمیه آسیایی دور از دسترس متاسفانه تکلیف درویش مشخص صحبت کردن در مورد این شخص و اطرافیانش مثنوی صد من کاغذ اما آقا وحید چقدر هواداران از روز اول تقاضا کردن بازیکن نیاز داریم تیم اسکواد ناقص داره شما بدون اینکه مهاجم جذب کنید دورسون رو مازاد کردید میلاد محمدی در پست خودش به کار نمیگیرید تیم بدون برنامه و تاکتیک مشخص در زمین حضور داره کاش هیچ وقت قبول مسئولیت نمیکردید پرسپولیس تیم تازه لیگ برتری شده نیست هواداران صبر کنن پرسپولیس یعنی برای قهرمانی جنگیدن با این وضعیت سهمیه متاسفانه…

هومان

هاشمیان جنتلعن تا دیر نشده جنازه بد ترکیبتو جمع کن برو برو بی خانواده تویی که ذره ای از سرمربیگری بارت نیست تو حد تیمهای روستایی هم نیستی خیلی خیلی غلط کردی اون درویش پست فطرت بهت پیشنهاد داد قبول کردی تو خودتو آدم خوبی هم میدونی.بازم میگی تیمی که میبازه بد بازی نکرده تیمی که میبره هم خوب بازی نکرده.اینو نمیدونم از کدوم اسکول مثل خودت یاد گرفتی هی راه به راه میگی اینو.برو پشمک برو ما طرفدارو از هفته دوم فهمیدیم تو بی سواد ترین سرمربی هستی که تا الان دیدیم اینجا استرالیا نیست ما هم کانگورو نیستیم قشنگ میدونیم با این بازیهایی که تیمت داره انجام میده آخر فصل واسه سقوط نکردن نجنگیم شانس آوردیم

Amosapour

اینو هزاران بار گفتم،یک آدم رندوم رو از خیابان مدیرعامل کنن به مراتب بهتر از درویش هست،،به حسابه اینکه درویش چرخنده و دروغگو و دزد و عوام فریبی وعده پوچ دهنده هست،نمیشه تا آخر عمرش مدیرعامل بمونه،نمیگیم آدم درست درمون مدیر بشه چون آدم درست درمون تو سیستمشون وجود نداره،ولی یکی که کمتر دزدو عوام فریب باشه رو مدیرعامل کنن

Amosapour

مشکل زیاد داره تیم که بگیم سیاسی میشه و تایید نمیشه نظر،ولی درویش و پروین رو قلم پاشونو قطع بشه از تیم نصف مشکلات حل میشه به نظرم،وحشتناک فاسدن،فسادم که هر جایی رو به لجن و نابودی میکشه

امیر

درویش یک آدم بی کفایت و بی عرضه هستن که فکر کردن پرسپولیس ارث پدریشه

تقی جعفری

در یک کلام پرسپولیس در مقابل ملوان افتضاح بود

متین

این‌مرتیکه پوست کلفت این شعارها هیچ تاثیری به حالش نداره پون از جایی ساپورت میشه

ایرج

درود ۴۰ ساله عاشقانه بازی های پرسپولیس رو نگاه کردم ولی هیچ سالی تیم اینهمه بی برنامه و سطح پایین نبود واقعا بستن یه تیم خیلی سخته دفاع چپ و راست تعطیل هافبک طراح نداریم مهاجم نداریم شدیم یه تیم معمولی رو به پایین واقعا طرفداران پرسپولیس تهران دقیقا چکار میکنید هاشمیان سرمربی چند تیم بوده با چه رزومه ای گذاشتنش مربی پرسپولیس همین امروز برکنار بشه یا خودش لطف کنه بره کنار مدیر عامل به هرکس که می پرستی خودت برو خودت استعفا بده به خدا اگه تو ورزشگاه بودم قید همه چی میزدم میرفتم از خجالت بعضی ها در میومدم به خدا دیگه دوست ندارم بازی ببینم بی برنامه حتی یه سانتر ساده هم نمیتونن انجام بدیم

پرسپولیسی

تا درویش هست وضع همینه.یاد دهه ۸۰ می افتم حالم بد میشه.خدایا شر درویش رو از سر پرسپولیس کم کن.این به کجا وصله

پرسپولیسی

درویش پرسپولیس برد دهه۸۰

Perspolis_6

دیگه بعد از این کامنت هرگز وقت و اعصابمو برای این مدیریت حقیر درویش و حماقتهای هاشمیان و دوستانش و این به اصطلاح فوتبالیست‌های آماتور خرد نمیکنم …اون بار هم گفتم تا نگرش باشگاه تغییر نکنه و از این باتلاق سیاسی که واسش ساختن در نیاد دیگه دنبال نمیکنم امروز با این نمایش ضعیف به یقین رسیدم که بعضی وقتها دیگه باید منطق بر احساس غلبه کنه و حتی عشق را هم اگر باعث آزار میشه و به نا امیدی می‌رسونه باید گذاشت کنار .اما مطمئن هستم که روزی دوباره تیم محبوبم شکوفا میشه و در آسیا قدرت نمایی خواهد کرد و این دوران لمپن‌ها به پایان خواهد رسید و مدیرانی کاردان پرسپولیس را احیا می‌کنند.
پاینده پرسپولیس

سوراختور

هرچه زودتر این سرمربی باکلاس المانی اخراج کنید و تارتار بیارید بخدا بهتره. هاشمیان که تاکتیک علی اصغری هم بلد نیست

آرش

مرد حسابی درویش همینو میخواد…تیمو بکنه محله برو بیا مربیان بنجل ایرانی

محمد چوبند

پس این پیروانی و باقری آنجا چکار می‌کنند ,چرا مشاوره لازم رو به هاشمیان نمی‌دن ، واقعا جای تأسف داره که پرسپولیس اینجوری و بدون برنامه بازی می‌کنه و تعویض هاش واقعا اشتباه هستن.

اینجوری به جایی نمی رسیم.
فقط خدا کمک کنه.

متین

داداش اونا دارن نون درویش رو میخورن هیچ موقع نمیان ضد خواسته ها و نقشه های او صحبت کنن

بژی پرسپولیس

بابا تو رو خدا این گوسفند(هاشمیان) رو بندازید بیرون این آقا سواد فوتیالی نداره وبازیکنان سر در گم هستی تا دیر نشده درویش بی شرف یحیی رو برگردون ، کاش از اول تاتار رو میاور جای این پخمه حداقل تارتار تو لیگ بوده وبازیکنان وتیمها رو می شناخت حداقل یه بار بهش‌فرصت می دادند

محمد چوبند

برگرداندن یحیی در این برهه زمانی ممکن نیست‌

آرش

تیم نابود شده شده تیم قبل از برانکو کادر فنی بدرد نخور تیم بدون برنامه سانتر های علی اصغری بازیکنان پا به سن گذاشته نا آماده