حواشی

شعار هواداران پرسپولیس علیه درویش و علیپور

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل خیبر خرم‌آباد علیه مدیرعامل و مهاجم این تیم شعار دادند و کریم باقری را تشویق کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت و در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به میهمانش باخت. در حاشیه این دیدار اتفاقات زیر رقم خورد:

* رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه، از نزدیک تماشاگر این بازی است.

* در ابتدای مسابقه از مربیان و بازیکنان مسیحی به مناسبت کریسمس تقدیر شد.

* تماشاگران تیم خیبر پس از گل این تیم که توسط عارف رستمی به ثمر رسید، اقدام به پرتاب نارنجک کردند.

* موقعیت‌هایی که علی علیپور در نیمه اول از دست داد، باعث شد تا هواداران پرسپولیس علیه او شعار «علیپور بیا بیرون» را سر بدهند.

* تماشاگران پرسپولیس که از نتیجه نیمه اول ناراضی بودند، علیه رضا درویش مدیرعامل تیم شعار دادند و اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد علیپور داشتند.

* پرسپولیسی‌ها در پایان نیمه اول همچنین به شدت کریم باقری را تشویق کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پنجاه و پنج سال افتخار هواداری

اگر هوادارانی که به پسر،جنگجو،مصمم،تیزپا،ولی کم دقت پرسپولیس(علیپور)که در تمام دقایق بازی با تمام وجود درگیر
پرس ازجلو,وبه صورت فیزیکی مدافعان تیم حریف
رودائماآزارمیده,ودرلحظات حساس به کمک مدافعان
میاد،بی احترامی میکنند،نهایت بی انصافی است.
انتقادازبی دقتی و فرصت سوزی که باعث تکامل
و پیشرفت بچه ها بشه نه تنها درسته بلکه ضروری
می‌باشد.ضمنا خواهشمندم از بعضی هواداران ،با حافظه تاریخی ضعیف،به قضاوت ننشینید.مگریادتان رفته که همین علیپور در سالهای
گذشته قبل از اینکه به پرتقال برود،آقای گل لیگ و
در چندین قهرمانی تیم ودربازیهای جام باشگاه های
آسیا برایمان چقدر زحمت کشید.
خواهشمندم لطفاً نمک نشناس نباشیم.
به امید روزهای روشن برای تیم محبوبمان وسلامتی
همه هواداران.دوستتان دارم و خدانگهدارتان.

پرسپولیس همیشه قهرمان

تا وحید هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده فرید امیری رو با قرارداد بلندمدت بیارین وحید نباشه میشه قضیه لیموچی و سپاهان از همین حالا جذبش کنین

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

قلی زاده ونیانگ را برا وینگر وحمله نیم فصل باید اضافه کنیم

پنجاه و پنج سال افتخار هواداری

از هوادارانی که بجای انتقادازپسرعاشق وبااحساس
پرسپولیس،باادبیات نامناسب به اوبی احترامی میکنند،خواهشمندم،دیگراین نوع واژه‌های غیراخلاقی رانه فقط درمورد،آقای علیپور،بلکه درموردبچه های دیگر تیم هرگز استفاده نکنند.
چراکه هرگز در شخصیت یک پرسپولیسی واقعی،
چنین ادبیاتی قابل قبول نیست.

Ahmad

تخصص علیپور شده تک به تک شدن بادروازه بان
وخیلی خیلی دقیق توپ روبه سینه دروازه بان
کوبیدن … هیچکی نمیتونه مثل علیپورگل نزنه
مهاجم سطح بالا وقیمت بالا بخریدتیم رانجات
دهید مهاجم مهاجم مهاجم بخرید

شیر پیر 6

علیپور دراصل مهاجم سایه یا پشت مهاجم هست و تمام کننده نیست وحالا که افت کرده دیگه بدتر وخیانت اصلی که این همه موقعیت رو خراب میکنیم همش تقصیر درویش خیانت کار هستش قبل از شروع بازی های آسیایی ولیگ دروغ ها درویش ونگرفتن مهاجم خوب وحفظ نکردن اوسمار یادمون هست وتازمانیکه مدیرعامل خوب نیاد همینه وضعیت مون

نعيم

عزيزان منم ازدست عليپوربخاطراينكه موقعيتهارو گل نميكنه خيلى ناراحتم ولى بالاخره درحال حاضربهترين گلزنمونه وقبلنم خودشوثابت كرده وقتى بغضو اشكشوديدم منم خداشاهده گريم گرفت بجاى بى احترامى باتشويق ايشالاميشه همون بازيكن قبل

Perspolis-6

این به گریه عادت اره در پرتغال هم در یک بازی دوستانه گل زد و از ذوق گریه کرد.
البته امروز اگر گل دوم قبول میشد روحیه خوبتری پیدا میکرد

فرحانی

پرودگار اهورایی نیکی ها را سپاس که آقای کریم باقری در اولین تجربه سرمربیگری سربلند و پیروز بیرون آمد . حال این روسیاهی بماند بر آنانکه بدخواه پرسپولیس ۷۵۰۰ ساله ایران زمیت هستند . باید دوباره تجدید نظر کرد در نیم فصل برای بازیکنانی که اینگونه دفاع میکنند و گل به تیم حریف تقدیم میکنند .

ایرح

علیپور‌.عیسی ال کثیر وژایو و ریگی و باید برن و جایشون باریکن خوب نیم فصل بگیرند تیم مهاجم و هافبک طراح نداره

Perspolis-6

این علیپور هم که اشکش دم مشکشه….از بسکی که گل نمیزنه که با یه گل احساسی میشه و گریه‌میکنه…خجالت بکش مردک