اخبار مدیراناسلایدر

شوکه کننده: خداداد عزیزی در پرسپولیس!

نام خداداد عزیزی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای تصاحب سمت سرپرست در جمع سرخ‌پوشان مطرح شده است.

با نزدیک شدن به آغاز فصل جدید، بحث انتخاب سرپرست جدید تیم پرسپولیس به یکی از موضوعات مورد توجه اطراف این باشگاه تبدیل شده است. در این میان، برخی اخبار غیررسمی از احتمال حضور خداداد عزیزی در جمع سرخ‌پوشان حکایت دارد.

بر اساس این گمانه‌زنی‌ها، سرپرست فصل‌های اخیر تراکتور یکی از گزینه‌های مدنظر برای همکاری با پرسپولیس محسوب می‌شود و حتی در برخی محافل رسانه‌ای از انجام توافقات اولیه میان طرفین سخن به میان آمده است. با این حال، تاکنون هیچ موضع رسمی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس یا خداداد عزیزی درباره این موضوع اعلام نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد جلسه تعیین جانشین افشین پیروانی و معارفه سرپرست جدید سرخ‌ها، قرار است فردا برگزار شود. به این ترتیب بزودی مشخص خواهد شد که آیا خداداد عزیزی به عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شده فوتبال ایران این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت یا گزینه دیگری برای این سمت انتخاب می‌شود.

پس از برکناری افشین پیروانی از سمت سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس، اعلام شد محسن خلیلی تا پایان فصل سرپرستی سرخپوشان را بر عهده خواهد داشت.

برخی مدعی هستند توافقات نهایی شده و فقط مراسم معارفه باقی مانده اما پیگیری تسنیم نشان می دهد تا این لحظه هیچ مذاکره و نشستی بین مدیران باشگاه پرسپولیس و خداداد عزیزی انجام نشده و قصدی برای انتخاب او به عنوان سرپرست جدید سرخپوشان از سوی باشگاه وجود ندارد.

عزیزی یک جلسه با مدیران بانک شهر برگزار کرده است. گفته می‌شود موضوع این جلسه بیشتر بحث‌های تبلیغاتی بوده و فعلا بحث دیگری وجود ندارد اما اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد باید منتظر گذشت زمان بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Russell

چه بلایی دارین سر شخصیت پرسپولیس میارین؟!

مسعود

همین مونده که این لمپن بی شخصیت بیاد بشه سرپرست پرسپولیس واقعا شرم آوره اونم به جای چه کسی!! آقا افشین با تعصب و با شخصیت غیر ممکنه این اتفاق بیافته!!

انتخاب خوبیه اگه صورت بگی

اتفاقا اتفاق خوبیه اگه صورت بگیره ضمن اینکه خداداد ذاتا پرسپولیس رو دوست واره و دلخوریش بیشتر از مدیران پرسپولیسه که به او کم توجهی میکنن خداداد همیشه تو صحبتاش میگه بهترین دوستانش بازیکنان نسل ۹۶ پرسپولیسند صمنا بخاطر زرنگی و صراحتش میتونه از حق پرسپولیس دفاع کنه پرسپولیس دور و برش به امثال عابدزاده و خداداد نیاز داره

حسین

بابا این بی ادب بی نزاکت را نمیخوااااااایم نیارین اینو

شروین

تف به شرفش

مسعود

البته باید به یه چیزی تف کنی که داشته باشه این لمپن که نه شرف داره و نه شخصیت

پرسپولیسی

ما به این هوچی پاچه خوار نیاز نداریم

حسین

نهههههههه بابا ما نمیخوایم اینو آدم تنش زا بی ادب فحاش بی نظم از خودراضی … اصلا ایشون کجا پرسپولیس کجا بره خونه علم الهدی

صدای سرخ

اینو موافقم

Kara

پرسپولیس را رسما نابود کرد باتک شهر… یک مشت خائن را دارن میارن تا دهنشون بسته باشه

پرسپولیسیم

این دیگه چیه
یه آدم نچسب و بی ادب و بی شخصیت
لطفا اینو نیارید تیم به فنا میره
پرسپولیس جای اینجور آدما نیست این بدرد همون تراکتور میخوره
بیاد اینجا مثل خانبان و درویش بشه جاسوس

کاف

بعد از توهین‌هایی که به پرسپولیس کرده حالا می‌خواد بیاد روی نیمکتش هم بشینه؟! لعنت به بانک فاسد شهر و اون مردک زنوزی بی‌هویت و نوچه‌هاش که از عقده‌ی قهرمانی‌های پرسپولیس تیم ما رو با طویله‌ی خودشون اشتباه گرفتن، نیمکتی که روزی امثال پرویزخان دهداری و همایون‌خان بهزادی و محمودخان خوردبین و باقی بزرگان تیم‌مون روش نشستن قداست داره و جای نشستن اتباع بی‌اخلاق و بی‌شخصیت نیست.

علی محمدی

خداداد ساکت نمی شه،میره حق پرسپولیس می گیره.یک دوره هم توی آسیا برای پرسپولیس بازی کرده

سروش

اتفاقا خیلی کار درستی همین آدم از پس فدراسیون و سازمان لیگ اسدقلال تهران برمیاد پرسپولیس کسی میخواد بتونه حق تیم بگیره

ابوذرموسوی

بی خود کرد بیاد

مهدی

نه آدم بی ادبی

مهدی

نه خداداد آدم بی ادبی نباید بیاد تیم می بره تو حاشیه حضورش مشکل سازه