
شکاری: پرسپولیس سهمیه را گدایی نمی کند/ فدراسیون باید بازی های لیگ را برگزار کند
وینگر پرسپولیس گفت: پرسپولیس دنبال گدایی سهمیه نیست و می خواهیم بازی ها برگزار شود.
رضا شکاری در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: به نظر من و بازیکنان، ما همیشه در پرسپولبیس دنبال عدایت هستیم اما انتظار ما این است که بازیها برگزار شود و فدراسیون به همه تیمها نامه بزند و بگوید بازیها اعلام میشود. ما 8 بازی داریم و بازیهای راحتی هستند و مطمئن هستیم که در آنها نتیجه خواهیم گرفت.
او در پاسخ به منتقدان رویکرد باشگاه پرسپولیس نیز گفت: باشگاه پرسپولیس هیچوقت سهمیه آسیا را گدایی نکرده و در ده سال گذشته 2 فینال آسیا داشته که هیچ تیمی قادر به آن نبوده و این بزرگی پرسپولیس را نشان میدهد. انتظار ما این است عدالت رعایت شود و نتایج در زمین مشخص شوند.
این بازیکن در پاسخ به این سوال که چگونه پس از سه شکست در بازیهای اخیر، پرسپولیس قرار بود نتایج را تغییر بدهد؟ اظهار داشت: این نظر شماست اما پرسپولیس آنقدر بزرگ است که بازیهایش را بتواند ببرد. ما بنا به شرایط در بازیهای اخیر نتوانستیم نتیجه بگیریم. ما انتظار داریم فدراسیون اعلام کند که بازیها برگزار شوند.
شکاری همچنین در جواب این پرسش که آیا شرایط مهیای برگزاری بازیهای لیگ بوده است؟ گفت: به نظر ما شرایط نرمال است.
وی افزود: اگر قرار باشد سه جانبه برگزار شود، ما آماده هستیم اما درستش این است حق بقیه تیمها ضایع نشود و همه بازیها برگزار شود. ما دوست نداریم حق تیمی ضایع شود.
او در مورد آمادگی خودش هم عنوان کرد: ببینید ما همانطور که باشگاه اعلام کرد، برنامه تمرین شخصی داشتیم و هر بازیکن کار خودش را انجام میداد. ما مطمئن بودیم بازیها برگزار خواهد شد و تیمی که حقش است به آسیا برود و آمادگی داشتیم و الان هم منتظریم ببینیم شرایط چه خواهد شد.



