
شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی استقلال
باشگاه پرسپولیس، در پی اظهارات خلاف واقع و طرح اتهاماتی از سوی سرمربی تیم فوتبال استقلال، از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت میکند.
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی اظهارات خلاف واقع و طرح اتهاماتی از سوی سهراب بختیاریزاده سرمربی تیم فوتبال استقلال در رسانه رسمی این باشگاه، باشگاه پرسپولیس از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت میکند.
باشگاه پرسپولیس صحبتهای اخیر بختیاری زاده را «خلاف واقع» و خارج از چارچوب اصول حرفهای میداند و تأکید میکند که این اظهارات مصداق بارز بی اخلاقی ورزشی و تخریب چهره باشگاه پرسپولیس است.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد با ارائه مدارک و مستندات مربوط به این اظهارات، شکایت رسمی خود را در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طرح کند.
به گزارش پرسپولیس نیوز، بختیاری زاده در مصاحبه شب گذشته خود گفت: وقتی شما می گویید بیاییم بین چند تیم یک تورنمنت برگزار کنیم این یعنی امتیاز دادن به یک تیم خاص. کسی که به این شکل قضاوت می کند در لحظههایی که نیاز است حتما فساد انجام خواهد داد.




یکی توضیح بده این طویله دوچرخه سواران به چی معترضند!؟ به اینها با الاغتور دو امتیاز معیشتی غیرفوتبالی کمک کردن که برگردن به جدول بیشترین پنالتی در طول فصل واسه اینا گرفتن
بعد پرسپولیس چون میگه لیگ برگزار کنید در پایان مسابقات تکلیف نمایندگان و… مشخص بشه میشه حکومتی و ….
بابا این سگدونی استفراق خیلی بی منطق هستن باهاشون بحث نکنید
تمام خارجیهاشون رفتن بدون خارجیها کیسه برن آسیا دوباره آبرو ریزی اونم با پنجره بسته و ک پاره
والا من اگر تو واگذاری دستوری تیممو میدادن به ثروتمندترین هلدینگ کشور و دومین هلدینگ خاورمیانه و رقیبمو با تهاتر بدهی دولتی تیکه تیکه میکردن میدادن دست ۶ تا بانک ورشکسته و گدا گدول و یکی از یکی بدتر که سهامدار اصلیشم یه بانک ورشکسته که یکی از خطرناکترین بانکهای کشور هم هست انتخاب میکردن و این همه تفاوت توی هزینه کرد و تیم بستن دو مالک بوجود میومد به خدای احد و واحد قسم تا آخر عمرم راجع به امتیاز و فساد و رانت و تیم خاص و حکومتی و این خزعبلات دیگه «گّوه» نمیخوردم مرتیکه دوزاری.
کثافتا دوران کرونا رو یادتون رفته راجع به برگزاری یا عدم برگزاری لیگ و قهرمانی پرسپولیس چقدر چیزشعر تلاوت میکردین؟!
ذات کیسه کش عوض نمیشه
این کچل دوزاری هم واسه ما آدم شد!
میگن هرکسی بخواد معروف بشود بره توی چشمه ….ه آقای سهراب شما خیلی برای این حرفا کوچیک هستی
این کچل موقتی طویله ناصر خان کراکی هم واسه ما آدم شده!
اینکه در اولین بازی جام حذفی پرسپولیس رو در تبریز می ندازن و استقلال رو با یک تیم لیگ دویی و سه ای نشون میده چقدر بختیاری زاده داره راست میگه دو ساله تمام رکورد های فساد تاریخ فوتبال آسیا رو شکوندنید..از سقف قراردادهای چهار هزار میلیارد تومنی تا پناتلی های معیشتی وارهایی سفارشی تاج و رفقا..
از کوزه همان برون تراود که در اوست!
توی این چندوقت که درگیر جنگ و خاموشی اینترنت شدیم این چندمینباره که مصاحبههای اینچنینی از دستپروردههای مکتب تبانی و دوپینگ و فوتوشاپ بیرون میاد که با توجه به پیشینهشون بیش از این هم انتظار نمیره، کاش در ششدهه اخیر بجز دهه هشتاد که تعداد جامهاشون با پرسپولیس برابر شد فقط یکدهه جام و قهرمانی بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتن تا این رجزخونیها قابل درک باشه! بههرحال همهی تیمها پرسپولیس نیستن که پیشکسوتانشون علیآقا کریمی و آقا مهدویکیا و آقاکریم باقری و علیآقا دایی و همایونخان بهزادی و حسینخان کلانی و ابراهیمخان آشتیانی و … باشن.
دوست عزیز بسیار عالی نواختی
به نظرم اگه سگدونی ناصر کراکی هم اضافه میکردی عالی میشد
ای سهراب کله ..یری
مدتیه ممد نوریشون نیست این داره کاراشو انجام میده خخخ