اخبار باشگاهاخبار مربیانروی آنتن

شکایت باشگاه پرسپولیس از مجری تلویزیونی به دلیل اهانت به گل‌محمدی

باشگاه پرسپولیس، اعتراض خود نسبت به اهانت به سرمربی تیم در برنامه شب یلدای شبکه تهران را اعلام می‌دارد و از مجری مربوطه شکایت می‌کند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در برنامه شب یلدای شبکه تهران، به یحیی گل‌محمدی اهانت صورت گرفت که این مساله اسباب ناراحتی هواداران را نیز به همراه داشته است.
باشگاه پرسپولیس بر این اساس با توجه به جایگاه حقوقی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم، نسبت به این حرکت مجری برنامه، معترض و آن ‌را محکوم می‌کند.
در این ارتباط انتظار می‌رود از سوی شبکه تهران نسبت به عذرخواهی از هواداران پرسپولیس و سرمربی تیم، در این باره اقدام لازم صورت پذیرد.
این باشگاه همچنین با اعلام حمایت جدی از سرمربی تیم، از مجری و برنامه مربوط نیز رسما شکایت می‌کند.

مصطفی امامی مجری برنامه در بازی که در آن شرکت کرده بود از لفظ یحیی پلاستیکی برای سرمربی پرسپولیس استفاده کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا قربانزاده

یه برنامه ساختن تو شب یلدا اول که به ابولفضل پورعرب توهین کردند بعد هم به آقای يحيي گل محمدی ، شاید فکر می‌کردن که اونکه دیگه کسی تلویزیون جمهوری اسلامی رو نگاه نمی‌کنه پس هر چی خواستیم بگیم.
وقتی هر چی آدم حسابی تو صدا سیما بود رفتن (دکتر عادل فردوسی پور و …) از چند تا گشنه که واسه دوزار پول مردم کشورشون رو میفروشن بیشتر از این انتظاری نیست دیگه. به امید رهایی

پرسپولیس همیشه قهرمان

اینم با این اراجیف میخواد خودشو مطرح کنه وگرنه کسی ایشون اصلا نمی‌شناخت بسنده میکنم به دو بیت از حضرت مولانا که می‌فرماید
از خدا جوییم توفیق ادب
بی ادب محروم ماند از لطف رب
بی ادب تنها نه خود را داشت بد
بلکه آتش در همه آفاق زد

علیرضا

آشغال عوضی رو دادگاهیش کنید
این کثافت فقط به آقا یحیی توهین نکرد به کل پرسپولیسیا توهین کرد
لطفا کوتاه نیاید تا این رسم زشت برچیده بشه

Farzad

صداو سیمای جمهوری اسلامی دیگه بیشتر از این نمیشه ازش توقع داشت

مسی

اول شکایات قبلی رو به نتیجه برسانید بعد به این برسید . اگه قبلی هارو برخورد جدی میکردید الان هر مجری نمیتونست بی احترامی کنه .

پرسپولیسی

یه مشت دلقک نفهم که یکیشون در حضور ابوالفضل پورعرب به ایشان توهین کرد که کم مانده بود پورعرب همونجا ادبش کنه که دونفر دیگه از مجریان مساله رو جمع کردند.

کورد

این بی اصل ونسب را بزرگش نکنید او درمورد خانواده اش صحبت کرده