مقالات فوتبال

طلسم ستاره پرسپولیس بعد از آمدن اوسمار

پس از رفتن وحید هاشمیان، علیپور هنوز برای پرسپولیس گلی نزده است.

آخرین باری که علی علیپور برای سرخ‌ها گل زد، دورانی بود که هنوز وحید هاشمیان روی نیمکت می‌نشست و نقش اول خط حمله بدون هیچ شریکی در اختیار علیپور بود. اما با حضور اوسمار و تغییر ساختار تاکتیکی تیم، نقش اول هجومی پرسپولیس آرام‌آرام به سمت اوستون اورونوف چرخید؛ بازیکنی که حالا محور اصلی شکل‌گیری حملات سرخ‌هاست و آزادی عمل بیشتری نسبت به سایر مهاجمان دارد.

با وجود این تغییرات، علیپور هنوز مهره‌ای تأثیرگذار در ترکیب اوسمار است. او در هفته‌های اخیر اگرچه گل نزده، اما در خلق موقعیت و ساختن موقعیت برای دیگران نقش مهمی داشته است. با این حال، دیدار مقابل پیکان بهترین فرصت بود تا به طلسم ۴۷ روزه‌اش پایان دهد؛ طلسمی که ۵ هفته پیاپی ادامه داشته و آرام‌آرام تبدیل به دغدغه‌ای جدی برای مهاجم باتجربه سرخ‌ها شده است. علیپور روی یکی از موقعیت‌ها می‌توانست دوباره برابر تیم محبوبش بدرخشد، اما گرفتار تله آفساید میلیمتری شد تا حسرتش سنگین‌تر شود.

اما آمار لیگ برتر در این فصل برای او فعلاً روی عدد ۵ گل متوقف مانده و هواداران چشم‌انتظارند ببینند چه زمانی دوباره شماره ۹ سرخ‌ها که حالا نقش متفاوتی نسبت به گذشته دارد قادر خواهد بود مسیر توپ را به سمت دروازه حریف تغییر دهد. اوسمار همچنان به علیپور اعتماد دارد، و حالا همه چیز بستگی به این دارد که او چه زمانی از این دوره کم‌گل عبور کند؛ شاید در بازی‌های سخت پیش‌رو، شاید هم در یک مسابقه ساده‌تر. اما هرچه هست، پرسپولیس هنوز به گل‌های علیپور نیاز دارد؛ همان مهاجمی که نشان داده که راه گل زدن به رقبا را خوب بلد است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس قرمز بی همتا

علت اصلی گل نزدن علی پور نبود یک رقیب خوب تو خط حمله پرسپولیس. وقتی تنها مهاجم تیم علی پور و رقیبی برای خودش تو خط حمله ندار و خیالش از بابت حضور تو ترکیب همه جوره راحت ،حتی اگه گل هم نزنه چون می دونه تیم مهاجمی جز اون رو نداره برای همین صد خودش رو نمی ذاره. برای اینکه می گیم نیم فصل باید حداقل دو تا مهاجم نوک تیز و تاپ لول بگیریم

BeHnAm

ستاره پرسپولیس وقتی شروع به حاشیه سازی کرد از گلزنی دور شد