اخبار بازیکنانشبکه اجتماعی

عذرخواهی پورعلی‌گنجی از هواداران پرسپولیس

مرتضی پورعلی گنجی پس از اخراج در بازی حساس مقابل تراکتور در تبریز از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس که در دیدار برابر تراکتور با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد، در واکنش به اتفاقات بازی با انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

پورعلی‌گنجی در این پیام نوشت: «هواداران عزیز پرسپولیس، بابت اتفاق امشب عذر می‌خواهم. هرچه بود از سر تعصب و عشقم به نام بزرگی بود که در جانم ریشه دارد. قول می‌دهم همانند گذشته با تمام توان برای سربلندی پرسپولیس بجنگم و در خدمت این پیراهن مقدس باشم. از درک و حمایت بی‌دریغ شما سپاسگزارم. زنده و جاوید باد نام بزرگ پرسپولیس.»

این مدافع ملی‌پوش که در دقیقه ۷۵ بازی با تراکتور با تصمیم VAR از زمین اخراج شد، سعی کرد با این استوری ار هواداران عذرخواهی کند.

اخراج یک بازیکن از پرسپولیس برای سومین بار متوالی در بازی‌های اخیر مقابل تراکتور بود و این بار پورعلی گنجی این اتفاق را تجربه کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
20 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد کرمیان

مجبور شد خطا کنه موقیت تک ب تک خطرناک بود دمش گرم
اشتباهات و ناتوانی هافبک ها باعث شد

امیر

معذرت خواهی تو سرش بخوره همش اشتباه اینها حتی حاظر نیستند از یک ریال از پولشون بگذرن فقط با اعصاب هوادار بازی میکنند

مهدی

ابرقویی به مراتب بهتر از توعه

ahmad

لذت بردم که شادی برد بدلشون موندبردرو
بزور ارحلقومشون کشیدند بیرون

فرخ پرسپولیسی / تهران

درود بر شما. پرسپولیس بازیکنان با غیرتی چون شما دارد.

مهدی

درکورسهای سرعتی کند هستی وکم میاری…..

سعید

عیبی نداره داداش حرفه ای گری کردی انتخاب دیگه ای نداشتی درضمن اینم دیدیم که چطورکنارپرچم کرنرسره ی توپ چطور باتعصب میجنگیدی

AliReza

مشکل علیپور هست ، در صحنه گل خوردن پرسپولیس جاگیری اشتباه علیپور بعد پاس بهش توپ لو رفت ، و در کل اصلأ دوست نداره غیر خودش کسی گل بزنه ، اگر خودش در محوطه جریمه باشه با خودخواهی شوت میزنه و اگر بیرون محوطه باشه و نیاز باشه پاس گل بده توپ رو عمدأ خراب می‌کنه که بازیکن دیگه ای گل نزنه

محمد طالبی

پورعلی گنجی باید بدونه فقط بحث این اخراج نبود، باید بدونه اون دفاعی که همه فکرشو می‌کردند دیگه نیستی و بکار تیمی مثل پرسپولیس نمیایی، دوره این شعارها و عوام فریبی ها هم تموم شده که بعد از هر افتضاح بیایی پست بذاری و عشق من پرسپولیس بگی و این حرفها. فیلم بازیهاتو جمع کنند می بینی که توی یک سال گذشته درجایی که ایستادگی چقدر افتضاح بودی و همه گل‌هایی که تیم خورده روی حساب افتضاح بودن یکی مثل پورعلی گنجی و اون سه چهار نفره که کنار این آدم توی خط عقب ایستادند و فقط هم ادعا دارند. امیدوارم بزودی زود امثال پورعلی گنجی و اون سه چهار نفری که مثل خودش افتضاح هستند ازاین تیم برن

محمد طالبی

یکی محمدعمری رو خوب حالی کنه که فوتبال ورزش تیمی ست و تیمی که بازیکنش فقط بفکر گل زدن خودش باشه نتیجه نمیگیره. دیشب توبازی دقایق اولیه تایم اول، یک فرصت خوب نصیب عمری شد که شود زد رفت هوا، درصورتیکه دوتا بازیکن که یکیش علیپور بود درست جلوی دروازه در موقعیت خیلی خوبی بودند و منتظر بودند عمری بهشون پاس بده،
بعداز شوت عمری که رفت آسمون هردوتا بازیکن چند لحظه فقط را زدند به عمری که این چند تصمیمی بود گرفتی و چرا پای ندادی وازرفتار خودخواهانه عمری تعجب کردند.
عمری چون هفته قبل گل زده بود بازمیخواست خودش گل بزنه ، باید اینو حالی کنند که شرایط حال حاضر پرسپولیس اینجور جنگولک بازیها رو برنمی تابه

پررسپولیس زلزله

این چه حرفیه اگر خطا نمیکردی تک به تک میشد و گل میخوردیم کارت درست بود باغیرت

م . ن

عزیزان دقت کردین ؟ سومین اخراجی متوالی مقابل تیرتیر هزار میلیاردی

حسین

بقول بازیکنان مُری جون نفرمایید موقعیتی خطرناک و ۱۰۰درصدی گل بود برا بازیکن حریف مجبور شدی خطا کنی سرت سلامت در عوضش حال دلاروَند گرفته شد با اون گل موشکی برق آسا

رامین عشق پرسپولیس

فدای سرت.شاید هم یه گل حریف رو خریدی.دمت گرم

ارش

دمت گرم خسته نباشی. اگر رد شده بود احتمال اینکه توپ گل شود زیاد بود چون فاصله پیام با توپ زیاد بود و مهاجم. تراختور سرعتی است. البته منقار زاده توپ را انداخت آمد وسط خورد زمین. آمد جلوی پورعلی کنجی که از زیر پایش در رفت افتاد جلوی مهاجم تراختور

مهدی

تو و کنعانی جز بهترینهای ایران هستید.
فقط یک نکته خیلی مهم .. حیف نیست با این قدرت پا میشید و سر میزنید، همون ضربه رو دقت کنید تا بی هدف نباشه و بشه یک پاس به هم تیمی؟
همه توپ هارو نمیشه اینکارو کرد اما خیلیاش رو به راحتی میتونید به بازیک خودی برسونید ولی بی هدف فقط دور میکنید..

محمد

این حرفها چیه
دمت گرم داداش پیش میاد

حامیییی

فوتبالت تموم شده داداش.. قبول کن

مهدی پرسپولیسی

درد و بلات تو سر شجاع

Russell

سرت سلامت داش مرتضی باتعصب