اسلایدرمصاحبه ها

عذرخواهی یاسین سلمانی از باشگاه پرسپولیس و هواداران

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عذر تقصیر دارم و می‌خواهم گذشته را جبران کنم.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، یاسین سلمانی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، امروز دوشنبه در باشگاه حضور یافت و با پیمان حدادی، مدیر عامل باشگاه و محسن خلیلی، معاونت امور ورزشی دیدار و گفتگو کرد.

هافبک پرسپولیس در مورد این ملاقات اظهار داشت: جلسه خوبی بود و این اجازه به بنده داده شد تا با مدیریت محترم باشگاه و معاونت امور ورزشی صحبت کنم و امیدوارم عذرخواهی بنده را پذیرا باشند و برای حضورم در جمع قرمزپوشان با کادر فنی صحبت کنند.

سلمانی افزود: حق با باشگاه، کادر فنی و هواداران است که از بنده دلگیر باشند و توقعات آنها کاملا به حق است اما قول می‌دهم در صورت اعتمادی دیگر، آن بازیکنی بشوم که همه انتظار دارند.

یاسین در مورد آمادگی روحی، روانی و جسمانی خود گفت: من پس از دوره مصدومیت طولانی و سختی که داشتم، در بحران خروج از بند مصدومیت، دچار اشتباه شدم و قطعا نیاز بود که با مشاوره، آن دوران را فراموش کنم اما با تصمیم‌های کاملا اشتباه، از مسیر باشگاه و تیم دور شدم و هم اینک، پس از عذرخواهی از مدیریت محترم باشگاه، کادر فنی و هواداران و با پشیمانی، بازگشتم تا با جلب رضایت کادر فنی، در خدمت تیم محبوبم باشم. انسان، گاهی در مسیر زندگی، ورزش و امور کاری، دچار تزلزل و اشتباه می‌شود و مهم آن است که به اشتباه خود پی برده و در مسیر اصلی قرار گیرد. در حال حاضر با آمادگی کامل روحی، روانی و جسمانی به آغوش باشگاه و تیم محبوبم بازگشتم تا گذشته را جبران کنم و بتوانم با اشتیاق فراوان در خدمت پرسپولیس عزیز باشم.

سلمانی درباره مدت قراردادش نیز عنوان کرد: یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در صورت بخشش، با دل و جان در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
صدای سرخ

یک ثانیه دیگه نباید لیست پرسپولیس روباامثال ایشون پرکنند
برو دنبال کارت عموجون

Dani

ببخشیدش

حسین

می‌بخشیم ولی پسر خودت را حسابی باید نشون بدی