فوتبال تهران

علی دایی فصل آینده هم سرمربی سایپاست

سرمربی تیم فوتبال سایپا فصل آینده هم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

علی دایی در این فصل نتایج خوبی با سایپا گرفت و اکنون این تیم یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر است. به این ترتیب دایی فصل آینده هم سرمربی سایپا خواهد بود. قرارداد این مربی با باشگاه ۲ ساله است و مدیران باشگاه نیز اعلام کرده‌اند از عملکرد علی دایی رضایت کامل دارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا  این خبر را تایید کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها