اخبار بازیکناناختصاصیاسلایدرتصویر برتر

عکس: رونمایی از لباس دوم علیپور که استفاده نشد

خبر سرخ: علی علیپور بعد از گلی که در دربی به ثمر رساند حرکت زیبایی انجام داد و گلش را به پیشکسوتان فقید پرسپولیس تقدیم کرد.

زیر لباس علیپور بعد از گلی که به ثمر رساند تصویری از هادی نوروزی، مهرداد میناوند، مهرداد اولادی و علی انصاریان پیشکسوتان درگذشته پرسپولیس بود.

علیپور اما یک پیراهن دیگر هم برای یک گل دیگر آماده کرده بود که فرصت نشد از آن استفاده کند. روی پیراهن دوم علیپور تصویر چهار هوادار این فصل پرسپولیس که جان خود را از دست دادند درج شده بود.

این تصویر را می توانید در زیر ببینید:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
میشل برازنده

دمتون گرم که حال و روز ما طرفداران رو در اروپا شاد بودیم رو شادتر کردی. حالا ما رو روز قبل دربی منچستریونایتد با بردش شاد کرد ودیروزم با برد پرسپولیس شادتر کرد. هواداران ارتش سرخ هر دو تیم این دو روز روحسابی شاد کردن.

ایران

خدا صبر بده به بازماندگان خانواده طرفداران پرسپولیس مخصوصا اون دو برادر کورد. روحشان شاد

Amir

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

محسن

خدا بیامرزدشون

علی

چقدر خوب بود دیروز؟

Mey Sam

با معرفت ، پرتلاش ، بی ادعا و بهترین
که هیچ وقت آنطور که لیاقتشو داره مورد لطف هواداران قرار نگرفته به نظرم

بهمن نوری

البته بنظر من بهتر بود پیراهن مربوط به هواداران رو تو اولویت قرار میداد، چون هم اخیرا فوت کردن و هم هوادار در اولویته. یا می‌تونستن قبل از شروع بازی، عکس اینا رو تو ورزشگاه میچرخوندن.

نعيم

دمتگرم عليپور،روحشان شادباش

ناصرکرامتی

درودبرعلیپورعزیز،تمره ات بیست است،موفق باشی

حاضری

واقعا همین مسائل است که باقی می ماند علی علیپور یکی از با اخلاق ترین بازیکنان پرسپولیس هست باید قدر این بازیکنان را دانست فرق مکتب پرسپولیس با استقلال هم همین مرام و معرفت بازیکنان قدیم هست که خدا را شکر در بازیکنانی مانند علی علیپور هم همچنان مشاهده می شود

محمد

والبته که با دوتا توپ خراب کردن بعضی از هوادارها متاسفانه به همین علیپور فحش ناسزا میگن و قدرش رو نمیدونن! یادتون باشه رامین رضائیان روزی به نکونام قول داد که بره استقلال که هفته قبلش پرسپولیسیها توی ورزشگاه بهش ناسزا گفتن!

Hamid pasha

البته از اول فصل خیلی بهش کم لطفی شد