اسلایدرتصویر برتر

عکس| رونمایی از پیراهن‌های دوم و سوم پرسپولیس

لباس دوم پرسپولیس در فصل جاری با رنگ سفید عرضه می‌شود.

پرسپولیس این هفته به مصاف تراکتور خواهد رفت و باتوجه به برگزاری بازی در شهر تبریز، قرمزها مجبور به استفاده از لباس‌های دوم خود در این شهر خواهند شد.

سرخپوشان که هفته گذشته از البسه جدید خود با برند «مجید» رونمایی کردند، معارفه پیراهن دوم را هم انجام دادند تا مشخص شود بازیکنان این تیم در دیدار با تیمهای سرخپوش در خارج خانه، سفیدپوش خواهند بود.

پیراهن ذخیره پرسپولیس در زمینه به رنگ سفید همراه با طرح محو متشکل از نمادهای ایران باستان از جمله گل لوتوس، درفش کاویانی، سرو ایرانی و خط میخی خواهد بود که در روزهای گذشته محبوبیت خاصی نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرده است. نکته جالب اینکه در قسمت یقه، طراحی کیت پرسپولیس کاملا مشابه پیراهن‌هایی است که پیش از این برند آلمانی آدیداس طراحی کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده بود.

همچنین در کیت دوم و گلری سر آستین لباس با رنگ قرمز همراه شده تا نشان‌دهنده رنگ اصلی تیم پرسپولیس باشد. این در حالی است که لوگوی برند تولیدکننده در وسط سینه و لوگوی پرسپولیس و پرچم ایران در دو سمت قرار دارند.

نکته مهم در البسه دوم پرسپولیس، یکپارچگی رنگی است و برخلاف سالهای گذشته از رنگ قرمز در شورت ورزشی و جوراب استفاده نشده تا لباس سرخپوشان سر و شکل جذاب‌تری به خود بگیرد.

این در حالی است که کمپانی مجید اعلام کرده است که پیراهن گلری نیز با رنگ مشکی و طراحی یکسان عرضه می‌شود. با این حال با وجود اینکه لباس دوم سفید و لباس دروازه بانی مشکی است احتمال اینکه رنگ لباس دوم تغییر کند و مشکی شود هم وجود دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی صباغ

خداییش طرح لباسها حرف نداره؟ کسی قیمت بازاری لباسها رو میدونه؟

مسی

درویش عزت اللهی رو جذب کنه چون آلکی به امید سرلک و تیم ملی نباشید سرلک عالی هم باشه فدراسیون و سپاهان و رقبا عمرا بذارن دعوت بشه . میفرستن سربازی و بدون هافبک دفاعی میشیم . اسدبیکی و ریکی عالی نیستن و معمولی هستن . سپاهان هم سوای طرفداری سازمان لیگ و فدراسیون که هواداران مارو فعلا راه نمی‌دن مدیران سپاهان تیم‌های مدعی رو مهاجمین اونها رو جذب کردن هم پر از مهاجم بشن هم خصوصا پرسپولیس بی مهاجم بشه خلع سلاح بشه . آلکثیر هم به خودش ضربه زد هم تیم ما . دوماً اسدی سال اول از آمادگی بدنی دور بود به محض آماده شدن و راه افتادن گذاشتیم بره درحالیکه یحیی میخواست و درویش طبق معمول نتونست جذب کنه و ضمنا اسدی رو بخاطر مبلغ قرارداد اشتباه کرد جذب نکرد . الان اسدی از اسدبیکی و ریکی بهتره . گلزن هم هست . کلا یحیی هرکی رو خواست درویش اکثریت اونارو جذب نکرد . حتی نادری دفاع چپ خودمون بود الان تراکتور هست عالی می‌تونست چپ مارو بیمه کنه چه سانتر گلی جلوی سپاهان دیروز داد . درویش اونم می‌تونست جذب کنه. جای امثال گرشاسبی خالیه . الآنم مهاجم نداریم درویش طبق معمول مثل سال قبل کوتاهی کرد . ضمنا باید محکم وایسن بازیهای ما با تماشاگر باشه یا در شهری دیگه یا کاظمی .

BeHnAm

من خیلی دوست دارم این لباس رو. مخصوصا درفش کاویانی که حرفها برای گفتن داره …
بعد قهرمانی بیشتر هم دوست خواهم داشت …