
تصویر برتر
عکس یادگاری سرخ آبی ها پیش از دربی
پرسپولیس نیوز : اعضای استقلال و پرسپولیس در حضور معاون وزیر ورزش عکس یادگاری گرفتند.
پس از سال ها استقلالی ها و پرسپولیسی ها پیش از دربی در ضیافت شام مشترکی شرکت کردند.
اتفاقی که در آغازین روزهای دهه 80 آغاز شد و بعد مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت و در نهایت برای مدت ها برگزار نشد،حالا دوباره برای دربی 84 انجام شده است.
امشب استقلالی ها و پرسپولیسی ها عکس یادگاری مشترک هم گرفتند.
این اتفاق در حضور مدیران دو باشگاه و داورزنی،معاون وزیر ورزش برگزار شد.
باید دید تاثیر این شب نشینی در بازی عصر یکشنبه چیست.




