تصویر برتر

عکس یادگاری سرخ آبی ها پیش از دربی

پرسپولیس نیوز : اعضای استقلال و پرسپولیس در حضور معاون وزیر ورزش عکس یادگاری گرفتند.

پس از سال ها استقلالی ها و پرسپولیسی ها پیش از دربی در ضیافت شام مشترکی شرکت کردند.

اتفاقی که در آغازین روزهای دهه 80 آغاز شد و بعد مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت و در نهایت برای مدت ها برگزار نشد،حالا دوباره برای دربی 84 انجام شده است.

امشب استقلالی ها و پرسپولیسی ها عکس یادگاری مشترک هم گرفتند.

این اتفاق در حضور مدیران دو باشگاه و داورزنی،معاون وزیر ورزش برگزار شد.

باید دید تاثیر این شب نشینی در بازی عصر یکشنبه چیست.

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها