حواشی

فحاشی تند هواداران پرسپولیس علیه درویش/ برانکو تشویق شد

هواداران پرسپولیس شعارهای تندی علیه درویش مدیرعامل باشگاه سر دادند.

تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی رسیدند.

*پس از گل اول گل‌گهر، شعارهای هواداران پرسپولیس علیه رضا درویش به اوج رسید و کار به فحاشی کشید.

*فرشاد احمدزاده پس از تعویض مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

*شعارهای «حیا کن رها کن» هواداران پرسپولیس به وحید هاشمیان هم رسید.

*تماشاگران پرسپولیس شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خوایم» را هم سر دادند.

*در وقت‌های اضافه، تعدادی از تماشاگران پرسپولیس علیه درویش به فحاشی ناموسی پرداختند.

*برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخ‌ها، توسط هواداران این تیم تشویق شد.

*شعارهای هواداران پرسپولیس علیه رضا درویش و مصطفی لشگری در پایان دیدار، به تندترین حالت خود رسید.

*هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان این تیم هم شعار «بی غیرت بی غیرت» سر دادند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
24 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی خان

بانک شهر بانک ربا ومافیاست کی بهتراز درويش سالانههرنفر۱۰۰میلیاردازجیب هوادار میکنن پس بايد فهمید حق با بیرانوند است

رضا

درویش بیشرف خدا لعنتت کنه

محمد

با درویش سال به سال افتضاحتر از پارسال!

رضا پلنگی

کشور اونقدر درگیر زدوبندای داخلی و خارجی هستش و حالش بده که کجا وقت میکنه یه سرکی هم به فوتبال بکشه تا ببینه تا کجا تیمی مثل پرسپولیس تو فساد غرق شده که یکی مثل درویش بیشرف با چند بازیکن باندباز بیشرف تر از خودش میلیونها هوادار تیمو مچل خودش کرده و تکون نمیخوره از جاش

رضا پلنگی

خدا میدونه درویش به کجا وصله وقتی علی پروین که شک و شبهه وجود داشت حامیشه اعتراف میکنه جاش بودم میرفتم باز اخراج نمیشه فراموش نشه از نون شب واجب‌تر اخراج هاشمیان پاچه خواره که ای کاش بعد بازی با ملوان نصیحت پیش کسوتارو گوش میکردو خودش می‌رفت

فضلعلی کریمی

باید شعارها خیلی تند و زشت باشد تا درویش و هاشمیان پرسپولیس را رها کنند وگرنه با حیا کن رها کن منبع درآمد خوبی را پیدا کردند رها نمی کنند و تا این دونفر هستند وضع بهتر نخواهد شد

قرمزته❤️❤️❤️❤️❤️❤️

اخراج سريع هاشميان بهترين جايگزين هم تارتار يا هم اوسمار ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

مهرداد

درویش پاره پاره

بچه کارون

آن زمان که تیم های پرسپولیس و استقلال پیش از ورود به زمین ۲ صفر از حریف پیش بودند پول بر ارکان فوتبال سایه نیانداخته بود. فقط تعصب بود و عرق بازیکنان. امروزه بهترین بازیکنان را تیم‌های متمول صنعتی جذب می‌کنند. به همین دلیل فاصله تیم‌ها بسیار کم شده و ما نباید انتظار داشته باشیم که مثل سابق هر تیمی را به راحتی شکست بدهیم.

علیرضا رایگان

متاسفم برای پرسپولیس بزرگ که یک شخص نادانی بنام درویش شده همه کاره تیم
درویش و هاشمیان جفتشون باید اخراج بشن درویش فوتبالی نیست پولکی است و هاشمیان نمیتونه برای پرسپولیس مفید باشد حیف پرسپولیس که اسیر مافیای فوتبال شده

پرسپولیسی

فقط تجمع… تا برکناری درویش و رفقا و اوردن گرشاسبی و طاهری… مردم درویش دست نشانده زنوزی هست چرا باور نمیکنین

Mgh

پول های میلیاردی،بازیهای آبکی. ایکاش جمع میشد این فوتبال ِ پول حروم کنِ کثیف. این هزینه های بیخودی اگر خرج ملت بیچاره بشه بهتره، لیگ که اینجوری ،تیم ملی که بدتر و جام آسیا هم که داغون. واقعا کاش جمع میشد .

بناری

خداوکیلی به نظرات هواداران اهمیت بدهید هفته های بعدهرچه دیدید ازچشم خودتون ببینید خاک برسردرویش وبازیکناش… بی شرف، کدام احمق احمدزاده و رفیعی بنجل را به ماقالب کرده؟ هاشمیان چرا مثل بُز می ترسه وجرأت حرف زدن نداره؟ برانکو هم بدردنمیخوره مهره سوخته هست

amin

حداقل دستیاران آقای اسمار و برانکو را بیاورید
و یا گزینه جدی تر با آقا یحیی ادامه دهیم
این فصل رده پنجم جدول هم از سرمون زیادیه
با این سبک بازی‌سازی و با این تاکتیک ادامه دادن بالای پنج پاس پیاپی هم بین بازیکنا ردو بدل نمیشه
فقط دب بستیم به آقای بیفوما و استون آرونوفسکی حیف این بازیکنا نیست اینجوری و با این تاکتیک بدون معنی و مفهوم و بی هدف ازشون بازی گرفته بشه بخدا با آقای عمری و بیفوما و رضا شکاری و ارونوف و آقای علیشاه میشه جوری بازی کرد که همه لذت ببرند از تماشای فوتبال!؟

میثم

تمام این فتنه رو درویش سر تیم آورد بی برو برگرد اما این ترکیب فاجعه رو هاشمیان تیم میفرسته داخل زمین کجای دلمون براریم این قدر اصرار به نفهمی بخدا عجیب!!!

علی

فقط اعتراض طرفدارها میتونه کمک کنه درویش و هاشمیان اخراج کنن و برانکو رو بیارن. حداقل برای تشویق تو استادیوم نرید. به نشانه اعتراض

علی

طرفدارها خواهشا با تعداد زیاد برید جلو باشگاه و مجلس و بانک شهر اعتراض کنید تا درویش و هاشمیان گورشون گم کنن.

قاسم

صد تا فحش هم بخوره جای نمیره پول دلالی خوب بهش ساخته این آقا ناموسش هم بابت پول میده

نوید

دردیش که باید بره اونم همین هفته نه چند هفته دیگه . مربی هم ی مربی بدردبخور خارجی بیارین

رئال مادرید.پرسپولیس

دمشون گرم درویش باید اینطوری صدا کنند

پرسپولیسی

درویش باید اخراج بشه ، هاشمیان هم به درد بخور نیست ترسوعه همش میترسه ببازه … یه مدیر خوب بیارن ، یه مربی خوب حالا اوسمار یا هر شخص دیگه ، البته بعید بدونم این مالک کیسه کش همچین کاری کنه .

Russell

البته که لیاقت درویش بدتر از ایناست،
و این زالو حالا حالا ها دست از سر این تیم‌ برنمیداره

حسن قلی خان

سروش رفیعی لاس زن اعظم.گمشو کورت گم کن ریدمون خالص.. فقط بلده تو زمین قدم بزنه. هر توپی میگیره ده ثانیه باید با توپ بلاسه

محمد علی

تیم بزرگ بازیکن بزرگ‌میخاد
اول فصل هم مشخص بود با احمد زاده و رفیعی کار به جایی نمیبریم.