مقالات فوتبال

فرصت طلایی پرسپولیس در نقل و انتقالات سوخت

پرسپولیس برخلاف سال قبل می‌تواند از همه سهمیه خارجی‌اش استفاده کند.

پرسپولیس لیست بازیکنان خود را با چند بازیکن کاملاً معمولی پر کرد و همین موضوع باعث شده اکنون با مشکلاتی روبه‌رو شود. از یک سو لیست این تیم دیگر جای خالی ندارد و از سوی دیگر مدیران باشگاه با عبور از سقف بودجه، در ثبت قرارداد بازیکنان جدید دچار مشکل شده‌اند. یکی از مشکلات فصل گذشته پرسپولیس هم سوختن یک سهمیه خارجی بود؛ موضوعی که مانع جذب بازیکن خارجی شد و تیم را از تقویت محروم کرد.

با این حال، امسال پرسپولیس چنین محدودیتی ندارد و می‌توانست از تمامی سهمیه‌های خارجی خود استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد. طبق اعلام سازمان لیگ، از میان چهار تیم مدعی تنها پرسپولیس امکان بهره‌برداری از هر هشت سهمیه خارجی را داشت، اما با تصمیمات عجیب درویش و صرف هزینه‌های سنگین برای بازیکنان ایرانی متوسط، لیست تیم با همین بازیکنان پر شد و فرصت بزرگ تقویت از دست رفت.

سرخپوشان تا این لحظه نتوانسته‌اند نهایت استفاده را از این امتیاز ببرند و اکنون تنها ۵ بازیکن خارجی در ترکیب خود دارند؛ در حالی که می‌توانستند تعداد بیشتری جذب کنند. بر اساس اعلام سازمان لیگ، یک سهمیه خارجی استقلال، یک سهمیه تراکتور و سه سهمیه سپاهان در این فصل سوخته و این تیم‌ها امکان تکمیل لیست خارجی‌های خود را ندارند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
م س ل

درویش بی شرف بذار برو

کاربر یک

آقای هاشمیان فرمودند که تیم‌من کامل بهترین نقل انتقالات داشته اقای هاشمیان هفته اول لیگ شروع شده ابرقویی محرومه پورعلی گنجی مصدوم پرسپولیس عملا فقط کنعانی دفاع وسط داره خجالت نمیکشی درویش سفید میکنی عملکردش تمیز میکنی

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

درویش برو کربلا خارجی ها خودشون میان ایران قرارداد میبندن ❗

پرسپولیسی اصیل

درویش دو تا کربلا بره همه حیفو میل کردن بیت المالو میشوره و میبره

علی صباغ

هاشمیان زیادی رو پورعلی گنجی حساب باز کرده ، درحالی که بازیکن ترسو در دفاع مرکزی تیمی مثل پرسپولیس جایی نداره ، شاید بعضیها احساساتی منفی بدن اما مهم نیس ، تجربه سال گذشته اینطور نشون داده ، کاش من اشتباه کنم و امسال خط دفاع پرقدرتی داشته باشیم .در ضمن منم با نوع کنار گذاشتن امیری و مهری کاملاً مخالفم اینکار میتونست خیلی بهتر و راحتتر انجام بشه اما…

Perspolis The Great

خائن مثل درویش

Perspolis_6

از بسکی که این فدراسیون مافیای تاج هر سال قانونی مزخرف می‌زاره و وقتی به تمسخر گرفته میشه لغو می‌کنه دوباره می‌زاره لغو می‌کنه و …..
تمام هم نمیشه این سیرک….