اختصاصیاسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

فوری: قلی‌زاده مخالفت کرد؛ محبی گزینه پرسپولیس شد

درپی مخالفت علی قلی زاده با پیشنهاد پرسپولیس این باشگاه به دنبال جذب محمدمهدی محبی بازیکن ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا است.

پس از اینکه امروز اعلام شد باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود را برای جذب علی قلی زاده به این بازیکن و باشگاه لخ پوزنان ارائه کرده قلی زاده پیشنهاد حدادی برای حضور در پرسپولیس را رد کرد.

قلی زاده دلیل رد پیشنهاد را عدم تمایل به تغییر تیمش در سال جام جهانی و مخالفت لخ پوزنان اعلام کرد.

حالا باشگاه پرسپولیس که به دنبال بازیکن جایگزین در پست احمدزاده و بیفوما است سراغ محمد محبی وینگر ملی پوش و ۲۵ ساله ایرانی اتحاد کلبا رفته است.

از قرارداد محبی با کلبا شش ماه باقی مانده است و بعید نیست با فروش این بازیکن به دنبال درآمدزایی باشند در غیر این صورت انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا می شود.

محبی در این فصل تنها در ۶ بازی برای الاتحاد کلبا به میدان رفت به دنبال تیم دیگری است تا در سال منتهی به جام‌جهانی، بیشتر در میدان حضور داشته باشد.

سپاهان تیم سابق محبی و تراکتور دیگر تیم هایی هستند که به شدت پیگیر وضعیت او و به دنبال جذبش هستند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
32 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کاوه

اینکه لنگه کفش محبی قلی زاده رو میارزه شکی نیست اما چه حیف که سابقه نشون داده وقتی تراکتور و سپاهان دست روی بازیکنی بگذارن نمی‌توانیم اون بازیکن را جذب کنیم تا بوده همین بوده

حامد

برید سراغ محمد جواد حسین نژاد تا چند سال وسط زمین بیمه ست

Actually

خواهشاً یه تصمیم درست و حسابی بگیرید مهاجم درجه دوم نیارید فردا دنبال راه خلاص شدن از شرش باشید . محبی به درد پرسپولیس نمیخوره اگه فوتبال میفهمید نکنید این کارو

حامد

مطمِئنی سر از فوتبال درمیاری؟با پول محبی چه مهاجم دیگه یی میشه گرفت اون هم با این سن و سال؟چندبار تو لیگ به همین پرسپولیس گل زد؟

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

از اول من‌تنها کسی بودم اومدم گفتم این قلی زاده اصلا دلش با پرسپولیس نیست

نوید

امثال قلی زاده میخوان بازنشستگی بیان ایران بیخیالشون بشین برید سراغ گزینه های امریکای جنوبی و اروپا . تو اروپا رومانی و البانی و بلوک شرق بازیکنای خوب به قیمت زیاد دارن

پرسپولیس.ارزوها.

اخه قلی زاده چه گوهی هست. به درک. از اولش بک بازیکن معمولی بودی و هستی.

سرخ‌دل

علیجانوف چی شد پس؟ حیفه اگه نگیریمش! خیلی خوبه… مسائل پشت‌پرده انقدر زیاده که نگو، متأسفانه رقبا مدام سنگ میندازن، مدیران و مسئولان پرسپولیس باید آروم و بی‌سر و صدا کارشو انجام بدن، و زود همچی رو رسانه‌ای نکنن.

محمد طالبی

این قلی‌زاده از اونایی ست که اشک تمساح رو خوب می ریزه و با احساسات هوادار بازی میکنه، و به دروغ دم از پرسپولیسی بودن میزنه. اما دروغ میگه و آدم دو رویی ست، الان مرتبه چندم است به پرسپولیس نه گفته، بره گمشه، مدیران دیگه سراغش نرن.
اینا فکر کردید به پرسپولیس فکر میکنند. نه، اینا فقط به منافع شخصی خودشون فکر میکنند و اینکه سال جام جهانی یکی دو تا گل اتفاقی و شانسی توی باشگاه درپیتی که هست بزنه و توجه تیم ملی رو با همون یکی دو گل شانسی اش جلب کنه و کادرفنی خام اون بشن و با تیم مفتکی بره آمریکا عشق و حال. کجای کار هستید شماها. از ته میسوزه اگر اینو با خودشون جام‌جهانی نبرن آخه لژیونره ها

محمد طالبی

دیگه سراغ این قلی‌زاده نرید، چون اگر میخواست می آمد ، امثال این بازیکن ها فقط به منافع شخصی خودشون فکر میکنند و ایران و تیم‌های ایرانی براشون مهم نیستند. به یک بازیکن چند بار باید پیشنهاد داد، مگه فکر کرده کیه، امباپه یا یامین یاماله،، نه بابا، این از اونایی ست که بگیر نگیر داره، توی تیم ملی هم بیشتر بازی ها کیفیت پایین بوده. از طرفی پتانسیل و ساختار بدنی ضعیفی داره و دایم مصدوم میشه، قدش کوتاه ست، بدن ضعیفی داره و تکنیکی هم نیست، گلزنی هم بلد نیست، فوقش هر فصل دو تا گل بزنه، بقیه اش فایده ای ندارد. این از اونایی ست که اشک تمساح رو اما خوب می ریزه

محمد طالبی

به مدیران تیم پیشنهاد می کنم دیگه اسمی از این علی قلی زاده نیارن، هم شأن هوادار حفظ بشه هم شأن باشگاه و مدیران. این چندمین بار بوده که رفتند سمتش اما دست رد به سینه باشگاه زد. این قلی‌زاده یادش رفته توی سایپا نیمکت نشین بود و برای یک ربع بازی کردن موس موس میکرد ، حالا توی کشورهای درجه دو سه اروپایی و از نظر فوتبالی کشور دسته چندمی مثل بلژیک و لهستان در تیم های ناشناس آدم شدن و به پرسپولیس که چند مرتبه سراغش رفته نه گفته، آقایون مدیران لطفاً دست بردارید از درخواست به این آدم، حتم داشته باشید آش دهان سوزی نیست و اگر هم می آمد باور کنید چنگی به دل نمی‌زد و کفر هوادار رو در می آورد

RED

بازهم مثل همیشه ، نفوذ دلالهای کثیف و خریدهای درجه 3 و بنجل

سرخ‌دل

محبی خیلی خوبه

محمد

بابا این بی شرف رو ول کنین هرسال با این داستان داریم انگار نوبره. ولش کنبن برین سراغ بازیکنای دیگه. استقلال که با رامین و جلالی به مشکل خورده داره کاری میکنه که ماندگار بشن اونوقت ما هیچکی رو نگدفتیم داریم بازیکنامونو مفت از دست میدیم.

Perspolis The Great

تراکتور شصت تا وینگر داره همین الانش مهرداد محمدی به نیمکت پرچ شده محبی باید دیوانه باشه بره تراکتور
سپاهان هم سانچز رو داره
تنها پرسپولیس هست که نیاز مبرم به وینگر راست داره

امید

دفاع راست هم گزینه خوب ایرانی بگیرید مثل تیکدری

Mgh

بابا دور این قلی زاده رو برای همیشه خط بکشید..چندین و چند بار توی نقل و انتقالات اسمش مطرح شد و آخرش نیومد ؛تمومش کنید بازیکن که قحط نیست.

محمد

هوادار محترم فشار بیار و مطالبه کن از مدیریت حداقل در فضای مجازی تیم هنوز باید تقویت بشه ، خصوصا تو پست وینگر راست، هافبک ، ذخیره دفاع چپ و مهاجم اگه میخواد از سپاهان و تراکتور عقب نمونه و مثل سال گذشته حسرت دوری از آسیا را نخورید. حالا خود دانید

زهرا

چرا همش پیگیر قلی زاده هستید وقتی همیشه ساز مخالفت میزنه

حاج علی

بشار رسن بگیرید تو رو خدا

مصباح

اگر تراکتور و سپاهان خواستارش هستن که هیچی مگر یک پیشنهاد خوب بهش داده شه بسیار بازیکن خوبی امیدوارم پرسپولیس موفق به جذب بازیکن بشه

دوچرخه‌سواران

خیلی خوبه اگه بگیرنش

امیر

بعنوان یه هوادار قدیمی از مدیریت باشگاه خواهشمندم دیگه پرونده قلی زاده را ببندند وحتی اگر مجانی هم بخاد بیاد باید درب باشگاه روی این آقا بسته باشه تا ابد، عظمت ارتش سرخ واعتبار پرسپولیس کبیر بسیاربالاتراز این آقا وبازیکنها ی این چنین است، ایشان چند پنجره است که بازی درمیاره درضمن چندان آش دهن سوزی هم نیست که تازه سنش هم بالای 33 ساله محبی ازهرلحاظ برتروشایسته تراست لطفاً برای خرید محبی با همه توان تلاش کنید که وینگرراست پرسپوليس چندسال بیمه میشه

مجید همیشه قرمز

این گاگول رو ول کنید بره گمشه الان سه فصل همه رو سرکار گذاشته‌ اولا سنش بالاس ۳۰ ساله دوما همیشه مصدومه و ثانیا دلش با پرسپولیس نیست وگرنه تو این سه فصل یه گوهی می خورد برای اومدن

Azari1364

قلی زاده فکر روزهای آخر فوتبالشه واسه وقتی که دیگه مشتری دندون گیر نداشت،وگرنه بازیکن بخواد به یه تیم بره شده خودش پیگیر کارهاش میشه،این آقا آخر فصلم قرار دادش تمام بشه یه بهانه دیگه میاره….

پرسپولیس قرمز بی همتا

گفتم فقط بازی با اسم هاست. الآن این تیتر رو زدن ۲ساعت بعد تیتر می کنن محبی هم مخالفت کرد.

محمد

حالا اگه مدیران عرضه داشته باشن محبی عالی میشه و هنوز جونه، هم وینگره هم مهاجم

رضا

این قلی زاده همش مصدوم به درد پرسپولیس نمیخوره. کارایی لازم رو نداره. چهار تا بازی می‌کنه بعدش بیست بازی مصدوم.

pouya

از یه طرف علاقه داره بیاد از یه طرف طاقچه بالا میزاره عجب ادمای پیدا میشن …

روزبه

ما وینگر خوبی مثل امین کاظمیان داریم صادقی جوان هم هست . بشرط آنکه پشت سرش یک دفاع راست خوب داشته باشیم . نیازی به قلی‌زاده نیست که هر فصل همین مسخره بازی را داره
بعد از جذب سرکیف در خط حمله اگر دفاع اوزبک هم جذب بشه اونوقت یک پلی میکر گردن کلفت نیاز داریم . نیازی به مازاد شدن و جبران خسارات بیفوما هم نیست

Mey Sam

محبی با علیجانوف سمت راستمون رو راه میندازن
حتما محبی باید جذب بشه هم بهش نیاز داریم هم نمیذاریم سپاهان و سوراختور تقویت بشن

محمد

قلی زاده که میگفت از بچگی عاشق پرسپولیسه و آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم رو داره… پس چی شد؟ حالا که باشگاه رسمی اقدام کرده طرف زیر حرفاش زاییده… جمع کنید بابا همتون پول پرستید… پرسپولیس لقمه بزرگی برای شماهاست… خواستگی برگردی ایران توی چهل سالگی مستقیم برو سایپا عامو