فوتبال جنوب

فولاد خوزستان در بازی برابر استقلال دوغایب دارد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : در بازی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران ازهفته شانزدهم لیگ برتر دو بازیکن کلیدی و مطرح خود را بدلیل محرومیت ومصدومیت دراختیار نداریم .

ˈ حسین ابن قاسم ˈ درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت : در این بازی ˈ شهاب کرمی ˈ را به علت محرومیت و ˈ لئا ندروپادوانی ˈ را به دلیل مصدومیت دراختیار نخواهیم داشت و به جای آنان از بازیکنان جایگزین استفاده خواهیم کرد .

شهاب کرمی در خط میانی و لئاندرو در خط دفاع توپ می زند.

وی اضافه کرد : دیگر بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای مقابله با تیم استقلال تهران که در روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود مشکلی ندارند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها