اخبار مدیران

قطع همکاری محترمانه پرسپولیس با یک عضو

باشگاه پرسپولیس با رضا کرمانشاهی معاون اجرایی باشگاه قطع همکاری کرد.

یکی از انتصاب‌های عجیب رضا درویش در دوران مدیریتش در باشگاه پرسپولیس صدور حکم مدیر اجرایی برای رضا کرمانشاهی با رقم قرارداد قابل توجه بود. جالب اینکه کرمانشاهی فقط در ظاهر مدیر اجرایی بود چرا که به ندرت در ساختمان این باشگاه آفتابی شد و فقط موقع بازی‌ها در محل اردوی سرخپوشان حاضر شده تا همراه اعضای تیم راهی ورزشگاه محل برگزاری بازی شود.

با آمدن پیمان حدادی به جای درویش صحبت از برکناری کرمانشاهی در باشگاه پرسپولیس مطرح شد اما چون او تحت قرارداد باشگاه بود برای مدتی به همکاری‌اش ادامه داد. اما از قرار معلوم حضور این داور بازنشسته در کنار سرخپوشان هیچ بازدهی مثبتی نداشته و به این خاطر قبل از بازی با فولاد خیلی محترمانه از او خواسته شده که اطراف تیم آفتابی نشود.

هنوزم شاید برای خیلی‌ها سوال باشد که رضا درویش با چه هدفی حکم مدیر اجرایی را برای کرمانشاهی صادر کرد و کلا وظایف او در باشگاه پرسپولیس چه بود؟

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرتین خان لر

والا چی بگم.من وخانواده ام همه پرسپولیسی هستیم.یعنی عاشق پرسپولیسیم.امانمیدونم بعضی از این سمت دادن به افرادبیکاره والاف چه دردی دوا می‌کنه.هیچ فقط پول باشگاه رو میدم به این آدما.الان چندنفردیگه هم توی پرسپولیس هستن که الف لام نمیدونن .واقعاعشقپولیس به این افراد نیاز داره.ن والا.یکم حرفه ای باشیم.عشقم پرسپولیس❣️❣️❣️❣️❣️❣️(6)

محمد علی میرزائی

درويش آدم ساده ای بود. مثلا در سقف قراردادها تاج و مثل تاس سرش کلاه گذاشتن و چند نمونه و کرمانشاهی را هم شاید برای استفاده ابزاری به پرسپولیس تحمیل کرده بودن وووو…

نوری

باید اخراج میشد کسی که با نقض عدالت به درآمدی قابل توجه دیت می باید طبعا خیر نخواهد دید

نوید

مامور زنوزی در پرسپولیس

عشق پرسپولیس

وظیفه؟!!!
وظیفه ی پول گرفتن!
وظیفه چپاول