تصویر برترحواشی

لحظه دستبند زدن به ضارب افشین پیروانی +عکس

فردی که به افشین پیروانی حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد بازداشت شد.

شب گذشته و در جریان دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و پرسپولیس، افرادی در اقدامی ناشایست به سمت افشین پیروانی حمله‌ور شدند و با مشت به صورت مدیر پرسپولیس ضربه زدند. اقدامی که بعد از بازی با اعتراض شدید پرسپولیسی ها همراه شد و حتی اسماعیل کارتال نیز در نشست خبری به آن اشاره کرد.

در ادامه و بعد از مسابقه مدیران اجرایی پرسپولیس که در خرم آباد حضور داشتند در ورزشگاه منتظر ماندند تا دو نفری که به افشین پیروانی حمله کرده بودند، دستگیر شوند.

حال خبرهای دریافتی حاکی از آن است که این دو نفر دستگیر شده اند. پیش این رضا کرمانشاهی هم خبر بازداشت ضاربان پیروانی را به رسانه ها داده بود و حالا عکس لحظه دستبند زدن به یکی از دو ضارب افشین پیروانی منتشر می شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مرد حقیقت

هر کسی هم باشه به خاطر یه پول کارش عوض میکنه و بیرانوند بود و نبودش واسه پرسپوليس فرقی نداشت و عملا دروازه بانی اش رو قبول ندارم.ولی خیلی بی ادب و خودش رو گم گرده. آین چند نفر هم کار خودشه بهشون خط داده.

مرتضی

ایشالا با همین دست ها بچه هاتو بزاری توقبر

سینا

دونفر که لباس نیروی انتظامی هم ندارند با کمربند برق (پلاستیکی) دست یکنفرو بستند .!!!!!!!!!! این میشه دستگیری!!!!!!!!!!!!
اونم تو خرم آباد که هیچوقت خودشونو ول نمیکنن یه غریبه را بچسبند. ( من چند سال اونجا زندگی کردم و اینو خیلی خوب درک میکنم و دیدم )

جبار

بهتره قبل ازهرچیز برا همچین جانورایی واکسن هاریشونو تزریق کنن

Ahmad

مربیان و بازیکنان خارجی میرن کشورشون تعریف
مهمان نوازی های ایرانیان میکنند که چقدر
محترمانه بهم فحش میدند وهمدیگه رونقص عضو
میکنند بنظرم ردیف اول کشورهای بی تربیت
و لحظه ای در دنیا هستیم .. افتخارکنید
فدراسیون هم یا عرضه ندارد یا نمیخاد جلو
این حرکات رو بگیره شاید عمدا میخاد ورزشو
زشتش کنه و از چشم مردم بندازه

پرسپولیس همیشه قهرمان

اینو باید یکسال محروم کنند وگرنه از فردا هر کی بخواد دیگرانو میزنه

متین

کار عوامل قلعه نوعیه

پرسپولیسی قدیمی

فردا کمیته فاسد عنظباطی،. پرسپولیس و محروم می‌کنه!!

نصیری

لرها اکثریت آدمهای مهربان وبی ازاری هستن حالا اینا رو کی بهشون خط داده بوده شاید هم از طرف گداوند بوداند

حسین

خاک تو سرش از ريشش معلومه چه جونوریه باشگاه نباید رضایت بده به اشَد مجازات باید برسه

نعيم

بايددهنشو سرويس كرد بيشرف بى همه چيز

محمد پرسپولیسی

این بیشرفا از طرف دلاروند اومدن

مسعود

پیروانی در دادگاه قضایی به هیچ وجه نباید به این لات بی سر و پا رضایت بده حداقل شش ماه حبس داره و سابقه هم براش ثبت میشه..شکایت از باشگاه‌ خیبر و عوامل مثلا اجراییش هم در فدراسیون باید پیگیری بشه..
افشین با تعصب

نوید

باشه بشین تا کمیته بی انضباط به نفع پرسپولیس حکم بده. اونم با رییس فدراسیونی مثل تاح که بارها دشمنیش رو با تیم ثابت کرده.

Perspolis_6

وقتی آب سر بالا برود قورباغه هم ابو عطا میخواند.

محمد چوبند

اینا همش فیلمه …دست بند و دستگیری و ووو الکیه.