اخبار مدیران

لشگری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس شد

مصطفی لشگری به‌ عنوان سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس انتخاب شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مصطفی لشگری با پیشنهاد و تصویب کمیته رسانه‌های باشگاه، تایید هیات مدیره و حکم مدیرعامل به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

باشگاه پرسپولیس این اقدام را به منظور پاسخ‌گویی سریع‌، اعلام دقیق مواضع و اخبار رسمی، رفع ابهامات و همچنین ارتباط بیشتر با هواداران و رسانه‌ها را انجام داده است.

مصطفی لشگری که بیش از ٢٠ سال سابقه رسانه‌ای دارد، سردبیری و مدیریت اداره ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیریت روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و مدیریت روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را در کارنامه کاری خود دارد. وی از مهرماه سال ۱۴۰۰ به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات باشگاه فعالیت دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرهاد

متاسفم! روزی که لشکری و درویش از پرسپولیس برن روز آزادی پرسپولیسه! دلالی، بی کفایتی و دروغ! مربی بزرگ! پرسپولیس در حد قهرمانی آسیا! شد حذف از همه جام ها و آسیا! یه پرونده انضباطی هم برنده نشدن بیرانوند، هوادار نابینا، کارتال، لوکادیا و….!