
مانع بزرگ لیگ یکیها مقابل پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال راهاندازی تیم «ب» است و در همین راستا مذاکراتی را با چند باشگاه لیگ دسته اول انجام داده است.
مدیران باشگاه پرسپولیس در ماههای اخیر برنامه ویژهای را برای راهاندازی تیم «ب» این باشگاه در دستور کار قرار دادهاند تا از این طریق ضمن استعدادیابی بهتر، زمینه رشد و کسب تجربه بیشتر برای بازیکنان جوان خود را فراهم کنند.
در همین راستا، یکی از راهکارهای مدنظر مدیران پرسپولیس، خرید امتیاز یا سهام یک باشگاه لیگ دسته اولی و تبدیل آن به تیم «ب» سرخپوشان بوده است. بر همین اساس مذاکراتی نیز با چند باشگاه حاضر در لیگ آزادگان انجام شده اما این مذاکرات تاکنون به نتیجه نهایی نرسیده است.
پیگیریها نشان میدهد برخی باشگاههای لیگ یکی که از تمایل جدی پرسپولیس برای ورود به این پروژه مطلع شدهاند، ارقام بسیار بالاتری نسبت به قیمتهای متعارف خرید و فروش باشگاهها و امتیازهای لیگ دسته اولی پیشنهاد کردهاند؛ موضوعی که کار را برای سرخپوشان دشوار کرده است.
با این وجود، مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز از اجرای این طرح ناامید نشدهاند و مذاکرات خود را با چند گزینه دیگر ادامه میدهند. مدیران این باشگاه معتقدند راهاندازی تیم «ب» میتواند نقش مهمی در پشتوانهسازی برای تیم بزرگسالان ایفا کرده و مسیر پیشرفت استعدادهای جوان را هموارتر کند.
گفته میشود در صورت فراهم شدن شرایط و دستیابی به توافق با یکی از باشگاههای مدنظر، پروژه تیم «ب» پرسپولیس وارد فاز اجرایی خواهد شد تا یکی از مهمترین برنامههای توسعهای این باشگاه در سالهای اخیر به سرانجام برسد.




لازم نکرده واقن. جز اینکه هزینه بشه و ارزش برند پرسپولیس پایین بیاد چیزی نداره برامون. بجاش ی بازیکن خوبم برای تیم اصلی بخربد بهتره.