داوری ها

محرومیت کمک داور داربی تا اطلاع ثانوی

با رای کمیته داوران، کمک داور داربی ۱۰۱ تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شد.

برحسب گزارش مقام‌های رسمی مسابقه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی که در تهران برگزار شد تخلفاتی از سوی حسن ظهیری منتسب به تیم داوری منعکس شد.

از آنجا که تخلفات حادثه شده با توجه به نوع آن که عبارت از نقض اصول کلی رفتار و به منظور اجرای عدالت در خور صدور قرار دستور موقت است.

لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده است فعالیت داوری معلق می شود.همچنین وی جهت ادای توضیحات در خصوص تخلف خود روز دوشنبه بیست و نهم خرداد ماه در کمیته انضباطی حضور خواهد یافت.

این کمک داور فرزند یکی از آشنایانش را آورد تا با کادرفنی پرسپولیس پس از برگزاری جشن قهرمانی عکس بگیرد و به همین خاطر محروم شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
بهمن نوری

هر شهرآوردی که تموم میشه، استقلال از تهش میخواد یه چیزی صید کنه.

یه پرسپولیس یه بهبهان

خاک توسربی جنبه تون،بازی تمام شده،خواسته‌عکس باتیم قهرمان بگیره،جنایت ودزدی که نکرده،به کسی هم فحاشی نکرده.یه مشت بیسواددر رأس کارند.مرادی خودش زمانی که‌داوربود،همه جوره گند می‌زد،حالا‌تورسانه ملی فرافکنی می‌کنه،تف به ذاتت

hosein

کیسه کشایی که ادعا میکنن کمک داور باعث چه میدونم باخت واخراخ مربی شون شده اخه احمق ها اصل اون داور وسط بود که اون پنالتی واضع روی عیس رو نگرفت وزمان هم یه دقیقه بیشتر گرفت تا کیسه گل تساوی روبزنه وایشون هم اصلا با اخراج مربی کیسه خیلی فاصله داشت و البته مشخص شد که ساپینتو بخاطر بدترین فحاشی ها وپرتاب آب دهان به سمت داور چهارم اخرج شده ،چرا اکثر کیسه کشا اینقدر احمق و نفهم و بی شرف تشریف دارن وفکر میکنن همه مثل خودشونن!

پرسپولیسی

ظهیری به خاطر نقض کلی قانون جریمه شده حتی افشاریان در مصاحبش از عملکردش رضایت کامل داشت ولی یه عده استقلالی آن را به موضوع طرفداری و خوشحالی به خاطر برد پرسپولیس ربط می‌دهند. اینها هم به هر چیزی چنگ میاندازند تا بلکه بتوانند قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرند. خانه از پای بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است.