اخبار مدیراناسلایدرداوری ها

محرومیت یک استقلالی، یک شمس آذری و یک پرسپولیسی تا اطلاع ثانوی

کمیته انضباطی ابلاغیه های تازه خود را صادر و یک پرسپولیسی و یک استقلالی را محروم کرد.

دیدار شمس‌آذر و پرسپولیس تلفات سنگینی داشته و دو عضو از دو تیم و همچنین یک استقلالی بابت اتفاقات رخ داده در این مسابقه با حکم محرومیت تا اطلاع ثانوی روبرو شده‌اند.

پس از پایان بازی، رسانه رسمی باشگاه شمس‌آذر با انتشار پوستری به خط بریل، به تصمیم داور بازی مبنی بر عدم اعلام پنالتی به سود این تیم واکنش کنایه‌آمیزی داشت.

همچنین، علی اینانلو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاقات داوری دیدار امروز سرخ‌پوشان با شمس‌آذر قزوین واکنش نشان داد و در یک استوری نوشت: «پرسپولیس با اقتدار کامل برد ولی داوری امروز از چشم کسی پنهون نمی‌مونه. فوتبال حرفه‌ای با چنین کیفیت داوری آسیب می‌بیند انتظار می‌رود کمیته داوران گزارش این مسابقه را دقیق و شفاف بررسی کند.»

در این میان نیز مهدی واعظی که به سمت مدیر فضای رسانه‌های مجازی استقلال منصوب شده، استوری کنایه‌آمیزی را به اشتراک گذاشته و به داور مسابقه کنایه زده است.

بر این اساس و با اعلام کمیته انضباطی، مدیر رسانه تیم شمس آذر قزوین، اینانلو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و واعظی، مدیر رسانه باشگاه استقلال با دستور موقت تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت محروم شدند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس قرمز بی همتا

کیسه تنان و شمس آذری ها همیشه گ و ه زیادی می خورند .خوبه همه ی ایران می دونه که وار معیشتی برای کمک بیشتر به هفتقلال تو فوتبال ایران اومد دیگه چی می خوان اونم دلقک بازی هاشون که اسمش رو می ذارن قرعه‌کشی جام حذفی.

Navid

این شمس آذریا هم تو پررویی دست کمی از این استقواریاندارن.اولا گلشون که مردود صددرصد بود. بازیکنشون ازپشت محکم به علیپور تنه زدوگرنه علیپور توپودفع میکرد،حالا هندشون که به کنار.دوماخطای روی سورگی پنالتی نبود،اگرهم بود که اصلا سورگی چند دقیقه قبلش باید اخراج میشد که داور بیشرف نکرد.سوماگل زیبای فرشادوهم تعمداآفسایداعلام کردن تابلکه بازی مساوی بشه ولی خداجای حق نشسته

مسعود

دروود بر اینانلو
در یک اتفاق نادر هر سه تا گل پرسپولیس رفت وار تا ببینن میتونن یه جوری باطلش کنن یا نه!!!! باید علیه این داوران فاسد جبهه بگیریم