اخبار بازیکنان

مدافع ملی‌پوش همچنان دور از پرسپولیس

مدافع چپ ملی‌پوش پرسپولیس، به دلیل اختلاف حساب مالی و دوری از ایران هنوز به تمرینات باشگاهی بازنگشته است.

میلاد محمدی مدافع چپ ملی‌پوش پرسپولیس قبل از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر ناشی از شروع جنگ تحمیلی مصدوم بود و دو بازی سرخ‌ها مقابل گل‌گهر و خیبر را از دست داد. با این حال او در اردوی تیم ملی حاضر شد و بازی هم کرد. او در هر دو دیدار مقابل نیجریه و کاستاریکا دو نیمه ۴۵ دقیقه‌ای به میدان رفت تا مشخص شود مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

با این وجود در شرایطی که تصور می‌شد این بازیکن مثل بقیه بازیکنان داخلی با شروع مجدد تمرینات کنار بقیه باشد و تمرین کند، غیبت کرد و یکی از غایبان مهم تیم لقب گرفت. درباره دلیل غیبت او گفته شد که این بازیکن به خاطر اختلاف نظر مالی با باشگاه در تمرین غیبت کرده و از این مسأله ناراحت است. معاون ورزشی باشگاه هم تأکید کرد این اختلاف یک سوء‌تفاهم است که حل خواهد شد اما همچنان خبری از بازگشت محمدی به تمرینات نیست. اما آنچه دلیل غیبت میلاد محمدی در تمرینات به نظر می‌رسد همین مسأله ناراحتی میلاد محمدی از باشگاه به خاطر مسائل مالی است.

ابتدا به نظر می‌رسید محمدی از رقم قراردادش ناراضی است و می‌خواهد این رقم را بالاتر ببرد اما واقعیت اینکه او در خصوص دریافتی‌هایش از باشگاه با پرسپولیس اختلاف حساب دارد که به نظر نمی‌رسد موضوع مهمی باشد و حل شدنی است. در عین حال این مسأله بهانه‌ای برای غیبت میلاد محمدی در تمرینات شده چرا که او اصلاً در ایران نیست. محمدی بعد از بازی‌های تیم ملی به یونان رفته و در این کشور حضور دارد. او بعد از آتش بس به ایران برنگشته و فعلاً منتظر است تا ببیند مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد یا نه.

سروش رفیعی هم شرایطی مشابه دارد. او با مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس است اما هیچ زمانی برای بازگشتش به تمرینات را اعلام نکرده است. سروش هم منتظر است تا ببیند تکلیف شروع مسابقات چه خواهد شد و اگر قرار بر پیگیری لیگ برتر بود به ایران باز خواهد گشت. در واقع او نمی‌خواهد دشواری‌های سفر طولانی از تورنتو به تهران را به جان بخرد و بعد ببیند که لیگ برتر برگزار نخواهد شد. اگر قرار به بازگشت این بازیکنان باشد باید تا ترکیه با پرواز آمده و سپس به صورت زمینی به تهران برگردند که طبیعتاً کار میلاد محمدی راحت‌تر است اما موضوع اینجاست که هیچ کدام تصمیم به بازگشت ندارند و اگر لیگ برگزار نشود فعلاً همان جا ماندنی خواهند بود.

در واقع مسأله غیبت این دو بازیکن در تمرینات به خاطر دوری‌شان از ایران و البته به بلاتکلیفی پیگیری مسابقات لیگ برتر مربوط می‌شود اما قطعاً باشگاه با توجه به تأکید بر حضور بازیکنان در تمرینات با این دو نفر برخورد خواهد کرد. اگر اردوی تیم ملی از شنبه در یکی از شهرهای کشورمان شورع شود میلاد محمدی خودش را به اردو خواهد رساند چرا که نمی‌خواهد شانس حضورش در جام جهانی را از دست بدهد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

وقتی تیم های باشگاهی ما در آسیا حرفی برای گفتن ندارن وحتی تیم ملی ما در آسیا ودر جام جهانی حتی از گروه خودش در دوره های قبلی جام جهانی از گروه خودش بالا نرفته بهتر نیست پول وسرمایه کشور به باد ندهیم.

redshrk

کشور درگیر جنگ بوده بازیکن ۵۰ روزه یه بازی نکرده توقع داره پولشم به موقع بهش بدن همینه وقتی بازیکنای سن بالایی که فوتبالشونم تموم شده میارین پر توقع و کم بازده

نام پروژه=معمولی سازپرسپولیس وسلام به دهه ۸۰

مدیریت پرسپولیس سوپرفاجعه است
یه مشت بازیکن معمولی وهمیشه مصدوم جمع کردند
هرکدوم هم ساز خودشون رو میزنند