اخبار تمریناتگزارش تصویری

مرور برنامه‌های بازی در تمرین شنبه پرسپولیس +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز خود را با تمرکز روی برنامه‌های بازی و اجرای دقیق آنها انجام داد.

سرخپوشان ایران تمرین امروز (شنبه) خود را از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردند.

این تمرین که ۶۰ دقیقه به طول انجامید، با گرم کردن آغاز شد. پس از آن، کار با توپ و پاسکاری در دستور کار بود و دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر امیلیو، برنامه اختصاصی خود را داشتند.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و در ادامه، اجرای آنها در جریان فوتبالِ تمرینی، دیگر بخش‌های تمرین بود.

پرسپولیس که روز دوشنبه در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت، فردا آخرین تمرین خود را برگزار می‌کند و پس از آن، راهی سفر خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی اصیل

دوستان من به کنایه گفتم خداروشکر جانشین دورسون پیدا شد، بر پدرو مادر کسی که این گزینه هارو تو کاسه ی پرسپولیس میذاره لعنت، خ ر با تما خ ری تش اینجوری یارگیری نمیکنه، پُ ف ی و ز ا یه هافبک طراح و یه نوک تمام کننده بگیرین، کیسه بااین همه ریختو پاشوپول رضایتنامه ای که تا الان داده بازم داره بازیکن سه و نیم میلیون دلاری میگیره شما چه گ و ه ی توی باشگاه میخورین. ان شاء الله خبر مرگتون بیاد خانه خراب کن ها

امید

آقا یاسین سلمانی کجاست؟!!!
بابا بخدا این بازیکنی بازی دربیاری هست اگه مربی ای باشه که بتونه ازش بلزی بگیره

حمید رحیمی

نیازمند
فرشاد مرتضی حسین میلاد
خدابنده لو باکیچ
بیفوما اورونوف عمری
علیپور

هر چی تیم سرعتی باشه و بازیکنان تند و تیز تر برامون بهتر

حمید رحیمی

ترکیب ایده آل با سپاهان

نیازمند
فرشاد مرتضی کنعانی میلاد
خدابنده لو باکیچ
بیفوما اورونوف عمری
علیپور

نوید

فرشاد؟؟

علی

بیرون کردن دورسون شبیه قضیه رامین هست چون فقط به خاطر مدیریت و سرمربی که به علت حرف هایی که زدن ازشون خوششون نیومد و بیرونشون کردن الان به جاش دنبال بنجل ها هست اصلا مدیر که بی عقل باشه و فوتبالی نباشه آخرش میشه این کلی پول به بازیکن های خارجی و ایرانی دادن که فسخ کنن الان دنبال بنجل های بازارن اون از پارسال که بیرو ترابی و اسماعیلی تقدیم تراکتور کردن اینم امسال تیم مهاجم نداره کلی پول به دورسون دادن فسخ کنن جماعت بی عقل کمر به نابودی تیم بستن

Red Army

اعدام فوری درویش

داود

درویش ماموریتت کی تموم میشه؟؟؟ به امام حسین ما قبول داریم نابود شدیم فقط برو فقط یک نوک سوزن شرافت امانی بگیر تزریق کن برو برو برو بخدا من خجالت میکشم بگم تو مردی منم مردم.

پرسپولیسی اصیل

خب خداروشکر گویا پرسپولیس بهترین جانشین ممکنو برای دورسون پیدا کردن، این انتخاب کسی نیست جز آقا رضای خسته (رضا اسدی)

پرسپولیسی اصیل

دوستان اینو به کنایه گفتم، آبرو نذاشته واسه ما کبلایی

پرسپولیس عشق اخر زندگیم

ایشالا شله زرد را ببریم و سه شنبه درویش هم‌اخراج بشه وای چی بشه برا هفته سوم

مهدی پرسپولیسی

با بازیسازی و خلاقیت سروش وسط زمین، نفودهای ویرانگر احمدزاده از چپ، ارنج بوندسلیگایی آقا وحید و دستیار فوق با دانشش امیرحسین پیروانی و همچنین دعای خیر حاج ممدانصاری و کربلایی درویش میریم واسه ترکوندن سپاهان، واسه بار پنجم

هوادار

خدا ازشون نگذره ،،که دارن به وحید امیری بی احترامی میکنن ،،شماها بدون هوادار پوچ هستید.