اخبار مدیران

مسئولان کمیته پزشکی و فرهنگی پرسپولیس عوض شدند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مسوول کمیته پزشکی و سلامت باشگاه را منصوب کرد.

پیمان حدادی با صدور حکمی؛ دکتر مجید مختاری را که سال‌ها است در حوزه‌های مختلف از جمله در بخش کانون هواداران با پرسپولیس در حال همکاری است و تا پیش از این نیز در سمت مدیر امور فرهنگی و مسوولیت‌های اجتماعی باشگاه مشغول به فعالیت بود، به عنوان مسوول کمیته پزشکی و سلامت باشگاه منصوب کرد.

وی همچنین به عنوان مدیر پزشکی آکادمی فوتبال پرسپولیس در باشگاه مشغول به فعالیت بوده است.

در این حکم با اشاره به تجارب، سوابق و فعالیت‌ها در حوزه پرسپولیس و امور پزشکی، درمانی و سلامت خواسته شد در تعامل و همکاری با نهادهای ذیربط در حوزه پزشکی و سلامت ورزش و فوتبال و استفاده از ظرفیت‌های موجود در باشگاه‌ و نهادهای مرتبط کشوری نسبت به تجهیز و ارتقاء سطح فعالیت‌های باشگاه در حوزه امور پزشکی و سلامت تیم‌های مختلف باشگاه اقدام شود.

«محمد جمالی» مدیر امور فرهنگی پرسپولیس شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور حکمی، سرپرست مدیریت فرهنگی و مسوولیت‌های اجتماعی را منصوب کرد.

پیمان حدادی با صدور حکمی؛ محمد جمالی را به عنوان سرپرست مدیریت فرهنگی و مسوولیت‌های اجتماعی باشگاه منصوب کرد.

در این حکم با اشاره به تجارب، تخصص و سوابق ایشان در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی ابراز امیدواری شد بخش فرهنگی باشگاه در تعامل و ارتباط سازنده با هواداران، ارکان فرهنگی و اجتماعی ورزش و فوتبال، استفاده از نظرات صاحب‌نظران و کارشناسان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی مجموعه نسبت به توسعه بیش از پیش فعالیت‌های باشگاه در این حوزه‌ها اقدام نماید.

مدیریت فرهنگی روبیکا از جمله فعالیت‌های محمد جمالی در عرصه فرهنگی و مسوولیت‌های اجتماعی بوده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن

مهدوی کیا کجاست فیلم دربی گذاشتین افتخار ما پرسپولیسی است

Marco Rohani

داداش فکر نمی کنی برای مدیریت فرهنگی باشگاه یه آدم حسابی و خوش تیپ،پیدا می کردی چرا هنوز مثل اول انقلاب فکر می کنید هرچی لات تر باشه و کثیف تر تیپ بزنه بهتره،ما آدم معتقد نمی خوایم یکی باشه که با ادب و دیسیپلین باشه والبته از همه مهمتر در همون زمینه هم تحصیلات داشته باشه برای تیم بزرگ پرسپولیس بهتر باشه؟!