
معرفی ۶ تیم اول جدول از سوی سازمان لیگ به AFC
سازمان لیگ روز گذشته ۶ تیم اول جدول لیگ بیست و پنجم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است.
سازمان لیگ تا روز گذشته فرصت داشت نمایندگان ایران دبرای لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند.
با توجه به نیمه کاره ماندن لیگ برتر و همچنین بازی های معوقه ای که باقی مانده بود سازمان لیگ برای تصمیم گیری چالش های زیادی داشت و در این بین برخی باشگاه ها از جمله پرسپولیس نسبت به تصمیم گیری بر منبای جدول فعلی اعتراض شدیدی داشت.
با این حال روز گذشته سازمان لیگ طبق اولویت جدول فعلی لیگ تیم های اول تا ششم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد. این ۶ تیم مداکر خود را بارگذاری کرده اند.
طبق جدول فعلی تیم های استقلال و تراکتور به عنوان تیم های اول و دوم جدول برای لیگ نخبگان معرفی شده اند و تیم سپاهان به عنوان تیم سوم جدول به لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده است. اما چون مجوز حرفه ای باشگاه سپاهان در کمیته بدوی رد شده و هنوز استیناف هم نظر خود را اعلام نکرده سازمان لیگ نام سه باشگاه گل گهر، چادرملو و پرسپولیس را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده تا در صورت عدم صدور مجوز برای سپاهان برای انتخاب تیم سوم مشکلی نداشته باشد.
روز گذشته جلسه کمیته استیناف باشگاه سپاهان تشکیل شده و در مورد نتیجه و رای آن اخبار ضدوقیضی به گوش می رسد. برخی از این می گویند که تمایلاتی از سوی برخی مسولان فدراسیون وجود دارد تا مدارک سپاهان تایید شود اما برخی از اعضای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای مخالف این موضوع هستند.
از دیروز اخبار متفاوتی در حال پخش است اما هنوز فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده اند.




اگر تعصب کاذب رو کنار بزاریم ، همون بهتر که آسیا نریم تا اعتبار تیم بیشتر خراب نشه ، با این تیم و مسئولین فعلی در آسیا با رقیبان تا دندان مسلح چیزی جز شکست و تحقیر نصیبمون نمی شه .
اگر سپاهان استقلال تراکتور یا هر تیم دیگه ای برای سهمیه های آسیایی معرفی و قطعی بشه نباید اجازه بدیم لیگ و حذفی تابستون ادامه پیدا کنه تا سازمان لیگ و فدراسیون هرطوری خواستن ازمون سواستفاده کنن
باید جفت لیگ و حذفی لغو بشن
سوپرکاپ برای فصل بعد نداشته باشیم
لیگ 18 تیمی بشه
جام اتحادیه هم دستکم از 1 سال بعد تاسیس بشه