نقل و انتقالات پرسپولیس

حضور سرلک در باشگاه پرسپولیس / پنجمین خرید گل محمدی از شهر خودرو می آید

میلاد سرلک عصر امروز در ساختمان پرسپولیس حاضر شد و با مسئولان این باشگاه مذاکرات مثبتی انجام داد.

به نقل از فارس، میلاد سرلک عصر امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و مذاکرات مثبتی با مسئولان این باشگاه برای عقد قرارداد دو ساله انجام داد.

هافبک دفاعی ۲۵ ساله فصل قبل شهرخودرو که در تیم های سپاهان و نساجی هم سابقه بازی دارد و پرسپولیس با جذب وی پنجمین سهمیه خرید بازیکنان لیگ برتری خود را هم پر می کند.

پس از سعید اقایی، حامد لک، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان باید از این بازیکن به عنوان پنجمین خرید قطعی پرسپولیس در نقل و انتقالات نام برد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسام

منم رضا اسدی رو ترجیح میدادم.مثلمأ یحیی هم اسدی رو ترجیح میداد اما یحیی که نباید بازیکن بخره یحیی لیست میده.تو هر لیستییم تو هر پست چند تا اسم مینویسه که اولویت بندی شدست.حتما اسدی نصبت به سر لک اولوییت داشت,اما حالا که اسدی نشد سر لکم با توجه به اینکه انتخابه اقا یحیاست حتما بازیکنه خوبیه و بکار تیم میاد
من بیشتر جذب پهلوانو درک نمیکنم,ما بازیکنایه زیادی داریم که تو اون پست میتونن بازی کنن.اگه قراره بینه ترابیو امیری یکی بمونه امیری ترانسفر شه با حقه فسخش ترابی حفظ شه,امیری ساله دیگه با سره پایین بر میگرده اون موقع راحت میشه ترابیو با یه قیمته خوب فرستاد یه لیگ معتبر

اریا

داداش بهترین پدیدبود

اریا

یحیی تیم رو محکم بسته ای کاش ترابی و علیپور وبشار. بقیه بازیکنا هم تمدید کنن سرلک هم مثل بقیه بازیکنا درجه یکه به امید قهرمانی در آسیا وجام های فصل بعد‌‌‌+°°°°°°°°°°

امید رحیمی

از رضا اسدی به مهدی مهدی پور ! و در آخر میلاد سرلک ! فقط چون انتخاب خود آقا یحیی س ما هم احترام میزاریم ! به شخصه دوسا داشتم یکی مثل زنده روح گل گهرو میگرفتیم ! در هر حال خوش اومدی پسر ان شالله تو تیم قهرمان بدرخشی و بدونی کجا داری بازی میکنی و باید از جون و دل مایه بزاری …

علی۶۶۶۶۶۶

اقای گل محمدی داری تیمو میبری به زمان درخشان خدا میدونه این خریدا برای چیه هرجی بدرد نخوره خریدی سرلک کجای این فوتباله داری گند میزنی وای بحالت اگه نتیجه نگیریم یکی نثل اسدی و نگرفتی این ان و گرفتی

مهیار یوووه

هافبک دفاعی…؟؟؟!!!
شماره ۱۸ رو بدید بهش

شهناز ۶آتیشه

درود وروزتون خوش ، به بهترین و محبوب ترین و پرافتخار ترین تیم ایران خوش آمدی ،کاش برا بازیکنانی که پول رضایت نامه میدیم قرارداد سه ساله ویا بیشتر می بستید ,میلاد سرلک چه با زیکنی،اطلاعات دارید بدید از حسین پور بهتره، تو روخدا یه دفاع راست بگیرید متین کریم زاده پارس جنوبی خیلی خوبه