اخبار لیگ برتر و حذفی

نامه سازمان لیگ در پاسخ به استقلال؛ زمان دربی تغییر نمی‌کند

سازمان لیگ فوتبال به طور رسمی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد زمان دربی ۱۰۵ تغییر نخواهد کرد.

باشگاه استقلال پس از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا، به طور رسمی پیشنهاد تعویق زمان دربی 105 را به سازمان لیگ ارسال کرد و مدیران این باشگاه نیز در مصاحبه‌های مختلف خواستار جابه‌جایی زمان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس شدند.

سازمان لیگ اما روز گذشته (پنجشنبه) با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال مخالفت خود را با این درخواست اعلام کرد. باشگاه استقلال در نامه خود به سازمان لیگ پیشنهاد داده بود دربی 9 اسفندماه لغو و به 23 اسفندماه موکول شود اما طبق پیگیری سازمان لیگ با این خواسته مخالفت کرده است.

این سازمان در نامه خود به باشگاه استقلال اعلام کرده به دلیل فشردگی مسابقات و حضور این تیم در سه جام (لیگ نخبگان، جام حذفی و لیگ برتر) به هیچ عنوان امکان جابه‌جایی دیدار دربی وجود ندارد. ضمن اینکه به استقلال اعلام شده در تقویم بازی‌ها، فاصله زمانی استاندارد برای مسابقات استقلال در نظر گرفته شده و دیدار با

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

پرسپولیس محکم بایسته و اعلام کنه در تاریخ دیگری بازی نخواهد کرد حتی اگر سه صفر بشه این خواسته هوادارانه

هوادارپرسپولیس

این استقلالی ها چقدرترسو هستند وازپرسپولیس خیلی می ترسند. حالا یکبار درتاریخ ۱۳۵۲/۰۶/۱۶ زمان شاه تعداد شش گل ازپرسپولیس دریافت نمودند و وقتی زمان دربی می رسد ازآن زمان تاکنون درترس ولرز واسترس و وحشت بسرمی برند. ازطرفی مجموع ارقام دربی شماره ۱۰۵ ، مساوی با عددشش می باشد و این نگرانی آبی ها را بیشتر نموده است.
یک بارهم قرار بود دربی سوپرجام تشکیل شود که حضرات آبیها به کشورهمسایه ترکیه فرارنمودند.حالا به بهانه لیگ قهرمانان آسیا می خواهند به عربستان فرار کنند چون می ترسند دوباره شش تا بخورند و گلهای خورده شان از تعداد انگشتان دو دست بیشترگردد.
پرسپولیس سرور استقلاله و سپاهان و تراکتور

۱۲شاخه گل سرخ

بابا این مظلوم نمایی همیشگی شان است مثل همیشه با همه وجود برنامه ریزان در خدمت استقلال اند مثل سه امتیاز دربی بخصوص با داوران فاسدش.

سلطان قلب ها پرسپولیس. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

هوادار حواستون باشه این شخص درویش یک ستون پنجم هست. تا زمانی که این شخص در پرسپولیس باشه پرسپولیس خواب قهرمانی رو ببینه. هیچ مربی خوبی نتونست بگیره یا بازیکن ولی. شله زرد. گاو اهن. شله زرد. مربی ایتالیی رو قشنگ قرارداد بستند. همین شخص به پرسپولیس نه گفت. این درویش سم هست.

قرمزته

دربی باید سر موعد و تایم خودش برگزار بشه ، این خواسته همه هوادران است

تیم ما چند بازی پشت سر هم با تیم های مثل تراکتور ، سپاهان ، النصر و مهم ترش جام جذفی با سپاهان برگزار کرد و با درخواست ما در فینال آسیا هم مبنی بر تعویق بازی تیم ما موافقت نشد ، چطور استقلالی ها توقع دارند بازی دربی به تعویق بیفته

امیدوارم کارتال در بازی با آلومینیم سروش ، کنعانی ، علیپور ، ریگی و دورسون رو بازی نده تا استراحت کنن

پرسپولیس یعنی زندگی عاشقانه

سروش که محرومه ولی تعجب میکنم اینقدر به علیپور اعتقاد دارید…..
حق هوادار امسال پرسپولیس بیشتر از این هم نیست.

ایران

کاش موافقت میکردن ..والا با این انگیزه ای که کیسه داره و همه جور بازیکن داره از دروازه‌بان بگیر تا خط حمله از بازیکنان بنجل پرسپولیس بهتر هستن غیر از امید عالیشا..کیسه میدونه تو آسیا هیچی نمیشه برای همین از روی لج میان و محکم‌ بازی میکنن..به دور از تعصب بیجا میگم مخصوصا الان که تاسیون و دارو دسته تاج و کمیته داوران شمشیر را از رو برای پرسپولیس بستن

محمود

حتی اگه دربی رو ببازیم که نمیبازیم نباید به اینا باج داد چون فردا نمیگن دمشون گرم میگن اوضاع خودشون خراب بود ترسیدن

محمد

مطمئن باش به کیسه نمی بازیم ما سرمربی خیلی خوبی داریم ولی بنده خدا از روزی که اومده همش بازیهای سنگین با کلی مصدوم داشته اگر گواردیولا هم بود بهتر نتیجه نمی گرفت پس باید از مربی بازیکنامون تو این مقطع حساس حمایت کنیم