اخبار استقلالاخبار اصلی

ناکامی محض و برکناری پیرمرد ۱۵ میلیاردی / شفر اخراج و مجیدی سرمربی استقلال شد

پرسپولیس نیوز : فرهاد مجیدى بعنوان سرمربى موقت استقلال انتخاب شد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، پیرو عملکرد اخیر تیم استقلال و عدم استفاده مطلوب و بهینه از نیروهاى موجود و باتوجه به ارزیابی‌های فنی بعمل آمده و نیز نارضایتی گسترده کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه، فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق گردید. بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.

همچنین آقای فرهاد مجیدی، عضو کادر مربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در پنج بازی باقیمانده به عنوان سرمربی موقت، امور فنی تیم را تام‌الاختیار تحت نظر خواهد داشت.

این در حالی است که شفر با وجود هزینه ای ۱۰۰ میلیاردی در لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری موفق به کسب مقامی نشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
saman

مدیرای استقلال از قبل برنامه ریخته بودن یه جوری شفر رو بندازن بیرون درست از وقتی مجیدی رو اوردن استقلال مثل روز روشن بود.حالا به اونا کاری ندارم اما امیدوارم ندادن پول برانکو هم عمدی نباشه که برانکو قهر کنه بره و اینطوری بخوان این دوتا مربی رو بندازن بیرون چون میدونن با کارنامه موفق برانکو نمیتونن اخراجش کنن میخوان فراریش بدن امیدوارم اشتباه باشه

مهران

چه جالب . منصوریان هم بعد باخت به پدیده اخراج شد که شفر اومد . بیچاره آخر بازی اومده بود دست مهاجری رو گرفته بود با بغض داشت باهاش حرف میزد . عجب تیم کیسه سوزیه این پدیده . دمشششش گرررررم .

فواد۶آتیشه

مجیدیشم براایناکشک ودوغ نمیشه.ماست ماسته.ن همون ماستم نی

تیفوسی سرخ

چقد خر تو خره باشگاهشون هههههههههه کیسه کشا

ساجده

گوساله رفت و کره خرقاضی شد……
گشتن گشتن بین پیغمبرا جرجیسو انتخاب کردن چه امامزاده ای!!!!!!!!!!!
راستش الآن بعد دو باخت افتضاح بهشون حق میدم ازشوفر ناراضی باشن اما اینکه بازی با سپاهان پرتش میکردن هوا وا قعا تو کتم نمیره!!!یعنی این کیسه کشا مرز تعریف و تخریب سرمربی واسشون یه بازیه .
ما که نبودیم به شوفر میگفتیم پیربا تجربه خودتون بودین دیگه.
حالام که ریدن تو همه چی رفتن یکی رو آوردن که فقط عقده داره برن بازی های خارج از کشورکه بتونه باشلوارک رو نیمکت بشینه . خدا آخر عاقبتشون روبه خیر کنه……….

Morteza

مجیدی در اولین. قدم گاو منشا رو اخراج کرد.
هواداری منشا الان کجا هستند نظر بدن؟

محمد

با اینکه پرسپولیسی ام، ولی باید بگم عملکرد شفر بد نبود در کل، و دلیل برکناریشم اینه ک با وجود خرج سه برابری نسبت به پرسپولیس، بازم نتونستن نتیجه لازم رو بگیرن

مجتبی

عالی بود.فرنااااز جوووون

A.T

آخی خیلی ناراحت شدم چون بعداز شیشعلی شفرخیلی رفتاراش شبیه او بود از سوت زدناش تا ازآینده حرف زدن…..

علی

اولین مربی زن در لیگ برتر ایران

1010364

۲۳ میلیارد باید به شوفر بدن ۱۶ میلیارد واسه فصل بعده و ۶ میلیاردم واسه این فصله که هنوز نگرفته خدایش این پولا رو از کجا میارن پس چرا باشگاه ما انقدر داغونه با اینکه درامدمون چند برابر بیشتره و پاداش کلانی هم از اسیا گرفتیم این عرب نیاز به شفاف سازی داره باید بیاد توضیح بده واقعا دارن چکار می کنن عرب خیلی مشکوکه

حسین۷۴

۱۰۰ میلیارد؟؟؟ بعد بجا جام آفتابه برد خخخخ

میثم

این هم یه تصمیم احساسی و اشتباه دیگه، پشت سر اشتباهات قبلی.

123456

شرایط رو بدتر کردن
وقتی مدیریت غلط باشه همینه دیگه

همیشه سرخ

اینا که دو روز پیش بعد از بازی سپاهان از خوشحالی داشتن مینداختنش بالا پایین /فکر کنم بعد از پدیده انداختنش بالا ولی نگرفتنش