اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

نخستین تمرین پرسپولیس با هدایت کریم باقری / کاپیتان عالیشاه، دویدن را آغاز کرد +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (دوشنبه) آغاز کرد. کاپیتان سرخپوشان نیز در اجرای برنامه اختصاصی، دویدن را آغاز کرد.

سرخپوشان ایران نخستین تمرین خود با هدایت کریم باقری را امروز از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.
این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، به پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در دو گروه و فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.
رضا درویش و مصطفی لشگری که برای معارفه سرمربی در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند، ۲۰ دقیقه ابتدایی این تمرین را به نظاره نشستند.
وحید امیری و امید عالیشاه نیز فعلا برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کنند. کاپیتان اول سرخ‌ها امروز برای نخستین بار از زمان آسیب‌دیدگی، نرم دویدن را هم آغاز کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی

به به کریم جان ببینین چه قد بهش میاد.چند وقت جای خانبان خالی بود که خداروشکر اومد.و چهره شاداب یاسین و عیسی و مرتضی ببینین مخصوصا یاسین.این پسر داشت حیف میشد.الان دیه یاسین جان وقتشه خودتو نشون بدی.ما هوادارا هم لذت ببریم از تماشای بازی زیبات.

آرش آرشی

به امید موفقعیت تیم مردمی پرسپولیس من پرسپولیسی از سال ۴۸٫ که یادم‌است در امجدیه پرسپولیس بازی داشت حسین کلانی قول داده بود گل بزند که زد حالا ابن ها قول دادند که از این به بعد با تمام قدرت و قوا تمام مسابقات را پیروز شوند امیدوارم

ناشناس

ماشاالله تیم من
ماشالله کاپیشاه
ماشالله پرسپولیس من
برقرار پرسپولیس

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

یاسین می یاد به کارمون با خدا بنده لو حمله هم نیانگ وزاهدی را بگیریم عمری هم اضافه بشه با یه وینگر خوب قلی زاده یا یه خوب خارجی علیپور احمدزاده وژائو تو لیست مازاد کنعانی هم اگه بخاد به سوتی هاش ادامه بده

آرش آرشی

من هم با پیشنهاد این عزیز موافقم اخراج علیپور احمد زاده و‌ژائو‌ علیپور که گفته دوچرخه سوار ها ۶۰ میلیارد می دادند که برود انجا پس زودتر برو از تو راحت شویم

آزاد

یاسین جان بجنگ و حقتو بگیر داداش

پرسپولیس ام

پنج ضلعی کریم، خانبان، ارونوف، خدابندلو و یاسین یعنی موفقیت پرسپولیس..
مهاجم عیسی باشه با ژایو فعلآ و نیم فصل زاهدی برگرده و یک مهاجم قلدر تر و بهتر هم جذب کنیم.
شک ندارم و چهل و پنج سال در مورد پرسپولیس قضاوت کردم و ۹۰ درصد ش درست بود…. انشاالله این هم درسته

علیرضا

خنده توی صورت یاسین موج میزنه

کیوان

یاسین جان سریعتر برگرد